رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان خراسان‌رضوی اعلام کرد

اجرای برنامه‌های ویژه در هفته‌ نیروی انتظامی

مشهد (پانا) - رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان خراسان‌رضوی گفت ویژه برنامه‌های هفته انتظامی در استان خراسان‌رضوی با شکوه، متنوع و آموزشی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۱۱۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه‌های ویژه در هفته‌ نیروی انتظامی

علیرضا رحیمی، رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان خراسان‌رضوی گفت: شعار هفته نیروی انتظامی در هر سال تغییر می کند و شعار امسال که به صورت منتخب انتخاب و بارگزاری شده، «شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار» است. یعنی پلیس همیشه خدمت گذاری خواهد کرد. خصوصا برای افرادی که قانون را رعایت می کنند و بر مدار قانون حرکت می کنند.

وی در ادامه گفت: برنامه های ما در بخش های دانش آموزی، عموم مردم، آگاهی های اجتماعی از طریق بسترسازی مجازی و مسابقه بزرگ همیاران پلیس برای دانش آموزان که در آموزش و پرورش در سامانه برگزار شده و برای کل استان در حال انجام است، اجرا می‌شود.

وی گفت: برنامه آموزش در مدارس داریم که هر روز در یک مدرسه منتخب در خدمت دانش آموزان هستیم و موارد مرتبط با حوزه ترافیک و ایمنی ترافیک را توضیح خواهیم داد. در مورد بستر فضای مجازی که امروز جامعه مبتلا به آن شده است به صورت اینفوگرافی، موشن گرافی و تراکت آماده شده نیز آموزش داده خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان خراسان‌رضوی گفت: تلویزیون های شهری را هماهنگ کردیم که کلیپ های آموزشی را نمایش دهیم و در بحث پرسنل و خانوادها برنامه های ورزشی و مسابقات را در نظر داریم و آموزش اصناف که آموزش رانندگی تدافعی است را خواهیم داشت و نمایشگاه میدانی برای عموم مردم را به صورت ۲ روز به نمایش خواهیم گذاشت.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار