کسب رتبه برتر مسابقه عکس ترافیک همیاران پلیس توسط دانش‌آموز مشهدی

مشهد (پانا) - مراسم تقدیر از برگزیدگان پویش عکس ترافیکی همیاران پلیس در محل فرماندهی راهنمایی و رانندگی استان خراسان‌رضوی با حضور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌رضوی و جانشین اداره آموزش و فرهنگ ترافیک و راهنمایی و رانندگی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۰۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر مسابقه عکس ترافیک همیاران پلیس توسط دانش‌آموز مشهدی

سرهنگ علی اکبر غلامی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان رضوی ضمن تقدیر از حسنا داریوش حائز رتبه برتر عکس ترافیکی همیاران پلیس کشور در خصوص برگزاری این مسابقه گفت: بصورت سراسری از طریق راهنمایی و رانندگی کشور اعلام شده و تصاویر و عکس های مربوط به وضعیت ترافیک در قالب عکس های ترافیکی که از طرف عزیزان دانش آموز ارسال کرده بودند برای اداره راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی کشور ارسال شد.

وی ادامه داد: با بررسی هیات داوران کشوری تعدادی از دانش آموزان استان خراسان رضوی جزو برگزیدگان اعلام شدند و جوایز آنها از وزارت کشور ارسال شد.

سرهنگ علی اکبر غلامی گفت: ما وظیفه خودمان دانستیم از این عزیزان با خانواده‌ محترمشان دعوت و از زحماتشان تشکر کنیم و اعلام کنیم که ما همچنان مشتاق ادامه این فعالیت ها هستیم.

وی گفت: این تصاویر و عکس هایی که گرفته شده توسط دانش آموزان به عنوان همیار پلیس تأثیرگذار در رفتار ما بزرگترها در رانندگی باشد.

دانش آموز خبرنگار:حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار