معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل:

صداقت و درستی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک خبرنگار است

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل گفت داشتن صداقت و درستی در قلم از مهم‌ترین ویژگی‌های یک خبرنگار است

کد مطلب: ۱۴۱۱۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
صداقت و درستی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک خبرنگار است

غفور حضوری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل در آیین اعزام دانش آموزان دختر به دوره آموزشی خبرنگاران پانا در اردوگاه شهید باهنر تهران، طی سخنانی اظهار کرد: داشتن صداقت و درستی در قلم از مهم‌ترین ویژگی‌های یک خبرنگار متعهد است که قطعا نقش این عزیزان، حیاتی و انکارنشدنی است. ‌

وی افزود: شما دانش آموز خبرنگاران در حقیقت به عنوان سفیران یک منطقه و شهرستان هستید و از شما انتظار می‌رود بعد از سپری کردن دوره های آموزشی، در راستای تحقق شعار "هرمدرسه، یک خبرنگار "آموخته های خودتان را به دیگر همسالان انتقال دهید.

علی نعیمی، مدیر سازمان دانش آموزی استان نیز ضمن ارائه گزارشی از برنامه ها و فعالیت‌های خبرگزاری پانا و همچنین در خصوص نحوه گزینش و انتخاب ۱۵ نفر از دانش آموز خبرنگاران فعال پانا به تفصیل سخن گفت.

در ادامه برنامه دانش آموزان خبرنگار دختر پانا این استان با بدرقه معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش و مدیر سازمان دانش آموزی به تهران اعزام شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار