رئیس جمعیت هلال احمر نایین خبرداد:

۶۰ قلم داروی مازاد توسط جمعیت هلال احمر نایین تحویل مراکز خیریه شد

نایین(پانا)_رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نایین از اهدای ۶۰ قلم دارو توسط خیرین داوطلب و مردم به ارزش ریالی ۴۰ میلیون ریال خبرداد که این داروها تحویل مراکز خیریه شد.

کد مطلب: ۱۴۱۱۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
۶۰ قلم داروی مازاد توسط جمعیت هلال احمر نایین تحویل مراکز خیریه شد

محمد زمانی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین در گفتگو با خبرنگار پانا اظهار کرد: ۶۰ قلم دارو شامل انواع قرص، شربت، آمپول و داروهای دیگر جهت استفاده مراکز خیریه شهرستان توسط این جمعیت توزیع شد.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر همواره برای جلب مشارکت‌های مردم و خیرین در امور عام المنفعه و بشر دوستانه اهتمام دارد و به همین منظور برای تامین بخشی از اقلام داروئی موردنیاز ، اعلام مشارکت عمومی می کند.

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نایین، عموم هموطنان میتوانند در راستای مسئولیت اجتماعی خویش و همچنین خدمات دارویی، اقلام اهدایی خود را با لحاظ نمودن شرایط خاص به جمعیت هلال احمر تحویل دهند.

زمانی در ادامه گفت: جمع آوری داروها با همکاری و همیاری مردم، اعضای سازمان داوطلبان و تفکیک داروها توسط افراد واجد صلاحیت از جمله اعضای داوطلب هلال احمر و تکنسین‌های داروئی صورت می گیرد‌.

وی در پایان ارزش داروهای اهدایی را ۴۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: داروهای اهدایی پس از طی فرآیند تفکیک در اختیار مراکز خیریه قرار می گیرد و قابل ذکر است که هدف از اجرای طرح، کمک به رفع نیاز دارویی اقشار آسیب پذیر و بی بضاعت است که از طریق آن بتوان بخشی از مایحتاج دارویی نیازمندان را مرتفع کرد.

دانش آموز خبرنگار: محمد یاسین کوشک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار