هفته هفتم لیگ برتر فوتبال؛

برد تراکتور و شکست شمس‌آذر مقابل ذوب آهن

تهران (پانا) - هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران با پیروزی تیم تراکتور تبریز برابر میزبانش آلومینیوم اراک و شکست شمس آذر در دیدار خانگی مقابل ذوب آهن آغاز شد.

کد مطلب: ۱۴۱۰۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
برد تراکتور و شکست شمس‌آذر مقابل ذوب آهن

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال؛ برتری آلمیمنیومی تراکتور تا شکست شمس اذر مقابل بوب آهنبه گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در نخستین روز از هفته هفتم مسابقات فوتبال باشگاه‌های برتر ایران امروز پنج شنبه ۱۳ مهرماه تیم فوتبال تراکتور تبریز در اراک میهمان تیم آلومینیوم این شهر بود که در پایان به برتری پرگل ۴ به صفر برابر این تیم دست پیدا کرد.

سیامک نعمتی (۴۱)، مهدی عبدی (۷۸)، عارف رستمی (۸۷) و امیر حسین حسین زاده (۳+۹۰) گل‌های تراکتور را به ثمر رساندند.

میهمان تبریزی در این بازی با ارائه یک دیدار کاملا منسجم و با حفظ و کنترل توپ در اکثر دقایق بازی توانست آلومینیوم را از پیش رو بردارد تا نشان دهد هیچ شباهتی به تیم ابتدای فصل که مقابل سپاهان و پرسپولیس نتیجه را واگذار کرده بود ندارد.

شاگردان پاکو خمز مدیریت مؤثری روی دقایق بازی داشتند. آن‌ها با استفاده از سرعت بالای ریکاردو آلوز، گوستاوو، نعمتی و کریم آذر توانستند به خوبی از اشتباهات بازیکنان آلومینیوم در پاس‌های کوتاه استفاده کنند و یکی پس از دیگری دروازه نماینده اراک را باز کنند.

تراکتور با این نتیجه ۱۲ امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد؛ آلومینیوم هم با ۹ امتیاز اندوخته خود در مکان پنجم جدول جای دارد.

همچنین دو تیم شمس‌آذر قزوین و ذوب‌آهن اصفهان امروز پنج شنبه در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه سردار جنگل قزوین به مصاف هم رفتند.

وحید زمانی با کمک‌های بهمن عبدالهی و علیرضا ممبینی قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

شمس‌آذر در حالی در خانه میزبان ذوب بود که با دو باخت، یک برد و یک شکست در ۴ دیدار تا اینجای کار در اولین حضور در لیگ برتر نتوانسته است نتیجه قابل قبولی بگیرد و در رده چهاردهم قرار داشت. در سوی دیگر، اما ذوب آهن با ۸ امتیاز از ۵ بازی در رده هفتم قرار گرفته بود.

در حالی این دیدار با بازی رو به جلوتر و هجومی شمس‌آذر آغاز شد که این ذوب آهن بود که در دقیقه ۲۴ توسط محمدجواد محمدی به گل رسید و یک بر صفر پیش افتاد.

در ادامه در حالی تیم قزوینی به دنبال جبران گل خورده بود که ذوب آهن در دقیقه ۴۳ روی یک ضد حمله به گل دوم هم رسید و نیمه دوم با برتری ۲ بر صفر این تیم به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم و در دقیقه ۴۷ شمس‌آذر روی کرنر ارسالی و با ضربه سر رحمان محمدی به گل رسید، اما با داور مسابقه اعتقاد داشت که توپ وارد دروازه نشده است تا جنجالی‌ترین صحنه این مسابقه رقم بخورد.

در ادامه باز هم شمس‌آذر تیم برتر میدان بود و در دقیقه ۵۷ نادر محمدی بازیکن ذوب آهن به دلیل خطا روی مهاجم شمس‌آذر که در حال تک به تک شدن با دروازه ذوب بود، از زمین بازی اخراج شد تا تیم اصفهانی ده نفره به بازی ادامه دهد.

سرانجام در دقیقه ۷۷ عیسی مرادی روی اشتباه دروازه‌بان ذوب آهن، شمس‌آذر را به گل اول رساند تا نتیجه دیدار ۲ بر یک شود.

با وجود حملات شاگردان دقیقی در نهایت تا پایان مسابقه، توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا ذوب آهن در این بازی خارج از خانه با نتیجه ۲ بر یک شمس‌آذر را شکست دهد.

ذوب آهن با این برد ۱۱ امتیازی شد و به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرد. شمس‌آذر هم با یک امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار