در ابتدای نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گلستان انجام شد؛

تقدیر وزیر اقتصاد از "الفتی" مدال آور گلستانی ژیمناستیک کشور

تهران(پانا)- با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی که برای سفری یک روزه در شهرستان گنبد بسر می‌برد، از مهدی الفتی دارنده مدال نقره بازی های آسیایی "هانگژو" تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۴۱۰۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر وزیر اقتصاد از "الفتی" مدال آور گلستانی ژیمناستیک کشور

به گزارش وزارت اقتصاد و دارایی، در ابتدای هفتاد و دومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گلستان که با حضور دکتر سید احسان خاندوزی برگزار شد، از این قهرمان ملی تقدیر شد.

این گزارش حاکی است، مهدی الفتی ملی‌پوش گلستانی تیم ملی ژیمناستیک هنری ایران با کسب مدال نقره در بازی‌های آسیایی «هانگژو»، انتظار ۸۵ ساله ژیمناستیک ایران برای کسب عنوان در این آوردگاه بزرگ را پایان داد.


این ملی‌پوش گلستانی در رقابت با رقبای سرسختش در فینال رقابت‌های پرش «خرک» با کسب ۱۴.۷۸۳ امتیاز موفق به کسب مدال نقره شد.
در این رشته «واتورا تانیگاوا» از ژاپن با کسب ۱۵.۱۶ امتیاز به نشان طلا و محمد شارول از مالزی با کسب ۱۴.۴۶۶ امتیاز به نشان برنز این دوره از رقابت‌ها رسیدند.

بنا بر این گزارش، دکتر سید احسان خاندوزی در رأس هیئتی به شهرستان گنبد سفر کرده است.


شرکت در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، بازدید از کلان پروژه های استان گلستان از برنامه های سفر وزیر اقتصاد به استان گلستان در روز پنجشنبه (13 مهر ماه) است.

دیدار با علمای اهل سنت، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با خانواده مددجو و دیدار از صنایع ( یاران بهار و کاسپین طلایی چیکا ) در ادامه سفر وزیر اقتصاد به گلستان انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار