معاون پرورشی و تربیت بدنی نیشابور معارفه شد

نیشابور (پانا) - جواد درودی با حکم معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور به عنوان معاون پرورشی و تربیت بدنی جدید آموزش و پرورش نیشابور معارفه و از زحمات سلمان حصاری معاون سابق پرورشی نیشابور تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۴۱۰۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و تربیت بدنی نیشابور معارفه شد

جواد درودی دارای مدرک تحصیلی کارشناس ارشد الهیات بوده و فعالیت در بخش های مختلف فرهنگی از جمله، موسس و دبیر کانون مهر دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی، موسس و مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان زبرخان، مشاور جوان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نیشابور، مسئول امور جوانان آموزش و پرورش نیشابور، کارشناس تحقیقات گزینش، کارشناس مسئول گزینش نیشابور را در کارنامه خود دارد.

درودی به نقش پررنگ مسائل پرورشی و تربیت بدنی در سند تحول بنیادین اشاره کرد و گفت: توجه به تشکل های دانش آموزی، استفاده از ظرفیت دانش آموزان خبرگزاری پانا و ترویج فرهنگ دانش آموز تمام ساحتی در مدارس در دستور کار بنده است و تلاش خواهم کرد با استفاده از تجربیات نیروهای توانمند فضایی مطلوب با مسئولیت دهی به دانش آموزان فراهم کنیم.

در این مراسم، دانش آموزان تشکل های دانش آموزی پیشتازان به قرائت متنی به پاس زحمات معاون قبلی پرورشی و تربیت بدنی پرداخته و با اهدای دسته گل به وی، از زحمات سلمان حصاری تقدیر و حضور جواد درودی به عنوان معاون جدید مجموعه را خوش آمد گفتند و میثاق همکاری بیش از پیش خود را اعلام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار