معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی عنوان کرد:

کیفت بخشی فعالیت‌های پرورشی لازمه خنثی‌سازی جنگ ترکیبی دشمنان

بیرجند (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت لازمه خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن در جنگ ترکیبی و میادین فرهنگی توانمندسازی معاونان، مربیان پرورشی و کیفیت بخشی به برنامه‌ها و فعالیت‌های تربیتی مدارس است.

کد مطلب: ۱۴۱۰۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
کیفت بخشی فعالیت‌های  پرورشی لازمه خنثی‌سازی جنگ ترکیبی دشمنان

علی سرزهی، در گردهمایی معاونین پرورشی، روسای مراکز مشاوره شهرستان ها و مناطق استان تحت عنوان (سپهر دانش) که به میزبانی شهرستان سرایان برگزار شد، اظهار کرد: مدیران مدارس باید از ظرفیت دانش آموزان و کمک اولیای آن ها در راستای کیفیت بخشی و افزایش بهره وری فعالیت های پرورشی استفاده کنند.

وی، اجرای برنامه فراگیر پرورشی را مهم ترین رویکرد حوزه معاونت پرورشی در سال تحصیلی جاری دانست و گفت: توجه به فعالیت ها و کیفیت پیاده سازی برنامه های تربیتی و پرورشی یکی از مهم ترین عوامل تعالی جوامع به شمار می رود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری«مدظله العالی» از تعلیم و تربیت به عنوان دو بال متربی برای پرواز در آسمان معرفت یاد کرد و افزود: دشمن در جنگ ترکیبی، با هدف حذف گفتمان اسلام انقلابی و ایران قوی از گفتمان جهانی به نبرد با ملت قهرمان ایران برخواسته و ناجوانمردانه امیدو ایمان نوجوانان این نظام مقدس را هدف گرفته است.

وی از خردورزی، خودمراقبتی، ایمان، امید، نشاط و هویت ۵ محوربرنامه فراگیر پرورشی در بهارستان علم و ادب یاد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار