برگزاری همایش هم اندیشی مربیان و معاونین پرورشی منطقه سرولایت

خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش سرولایت گفت: هم زمان با ایام ماه مبارک ذی الحجه همایش هم اندیشی مربیان و معاونین پرورشی با محوریت کیفیت بخشی به برنامه های و فعالیت های پرورشی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرگزاری پانا، علی مهدوی خواه در گفتگو با خبرگزاری پانا افزود: در این همایش که کلیه مربیان و معاونین پرورشی و کارشناسان حوزه اداری حضور داشتند، راهکارهای کیفیت بخشی به فعالیت های تربیتی و پرورشی مدارس و استفاده حداکثری از برنامه های مختلف پرورشی و مناسبت ها به منظور تربیت دانش آموزان تراز جمهوری اسلامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مهدوی خواه همچنین با اشاره به تعریف پرورش و تربیت گفت: پرورش یعنی یک برنامه نظام مند و هدفمند جهت شناسایی و رشد همه استعداده های ذاتی انسان می باشد که مربیان پرورشی مدارس می بایست بر همین مبنا و با استفاده از ظرفیت های موجود در برنامه های تربیتی از جمله مسابقات قرآن، معارف اسلامی و مسابقات فرهنگی هنری به شناسایی و هدایت استعداد های دانش آموزان اهتمام کنند.

گفتنی است، در ادامه این همایش نتایج سال گذشته مسابقات دانش آموزی در رشته های مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و راهکارهای جذب و هدایت هر چه بهتر دانش آموزان به مسابقات بررسی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار