نقاشی همگانی با موضوع ایثار و شهادت در آموزشگاه‌های ابتدایی برگزار شد

بجنورد(پانا) - رییس اداره فرهنگی هنری ،اردوها و فضاهای پرورشی خراسان شمالی از برگزاری نقاشی همگانی با موضوع ایثار و شهادت به صورت همزمان در بیش از ۴۰ آموزشگاه ابتدایی استان در راستای تقویت مشارکت دانش‌آموزان در دومین دوره نمایشگاه منطقه‌ای هنرهای تجسمی ایثار خبر داد .

کد مطلب: ۱۴۰۹۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد
نقاشی همگانی با موضوع ایثار و شهادت در آموزشگاه‌های ابتدایی برگزار شد

دانش آموزان با ارسال آثار به دبیرخانه این نمایشگاه در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، می توانند در بخش دانش آموزی به رقابت بپردازند که در نهایت برترین آثار به تفکیک سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
لازم به ذکر است از مدیر و معاون پرورشی آموزشگاهی که به نسبت جمعیت دانش آموزی مدرسه ، دانش آموزان بیشتری در نمایشگاه ایثار مشارکت داشته باشند، با اهدای نشان ایثار و هدیه نقدی تجلیل خواهد شد.
گفتنی است دومین نمایشگاه منطقه ای هنرهای تجسمی ایثار در ۷ استان خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، سمنان، گلستان و مازندران برگزار می گردد که دانش آموزان می توانند تا پایان مهر ماه ۱۴۰۲ آثار خود را در سه رشته نقاشی، خطاطی و عکاسی به آی دی Shahednkh@ در پیام رسان شاد ارسال کنند.

خبرنگار : ذکیه برهان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار