مدیر آموزش و پرورش ناحیه ٧ مشهد:

حجاب یک تدبیر پیشگیرانه است

تبادکان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد عنوان کرد دستور به حجاب یک تدبیر پیشگیرانه و بزرگترین کنشگری زن مسلمان در جامعه است و این مهم‌ترین مقابله با توطئه فرهنگی دشمنان تلقی می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۰۹۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
حجاب یک تدبیر پیشگیرانه است

مرتضی نظر‌نژاد مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد مقدس در گفت‌وگو با پانا گفت: «مراسم نوجوان پلاس جشنی برای دانش‌آموزان دختر دهه هشتادی بود که به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت با همت بسیج دانش‌آموزی استان در سالن شهید بهشتی برگزار شد.»

وی افزود: «طبق برنامه ریزی آموزش و پرورش، به برکت و حفظ خون شهدا و پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله از این پس چنین برنامه هایی اجرا خواهد شد و شاهد حضور بیشتر دانش آموزان دختر و پسر دهه هشتادی هستیم.»

نظرنژاد ادامه داد: «حجاب فقط پوشش نیست. شرایط زمینه‌ای مختلفی در رفتار حجاب و کشف حجاب تأثیرگذار است و از این رو، برگزاری جشن نوجوان پلاس در آینده می‌تواند تصویر خوبی از حجاب در وجود دانش آموزان ایجاد کند.»

وی اظهار کرد: «دشمن بالاترین مولفه قدرت ملی ما یعنی عفاف و حجاب را بعنوان فتنه جدیدی تشدید کرده و هدف قرار داده است. حجاب موضوعی فرهنگی است و در واقع حجاب زن نشانه فرهیختگی عقلایی دین است.»

وی در پایان تصریح کرد: «حجاب موضوعی فرهنگی و نشانه فرهیختگی عقلایی دین است. زن یا دختر با حجاب همچون مروارید در صدف هستند. اگر زنان محجّبه باشند، امتیازات ظاهری کنار گذاشته می شود و ذهن ها متوجه علم و ادب و هنر و اخلاق می شود. دیگر تمام توان زن و دختر صرف ظاهر و زیبایی نمی شود، بلکه وقت و توانش به چیزهایی صرف می شود که بسیار ارزشمندتر است.»

دانش آموز خبرنگار: فاطمه سادات نوریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار