رئیس بسیج دانش‌آموزی خراسان‌رضوی:

دانش‌آموزان پای کار انقلاب اسلامی هستند

تبادکان (پانا) - رئیس بسیج دانش‌آموزی استان خراسان‌رضوی گفت دانش‌آموزان با حضور در جشن نوجوان پلاس ثابت کردند که پای کار انقلاب اسلامی هستند.

لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان پای کار انقلاب اسلامی هستند

مهدی جعفری، رئیس بسیج دانش‌آموزی استان خراسان‌رضوی عنوان کرد: حجاب محدودیت نیست و برای حفظ جایگاه واقعی و ارزش زنان است. زن گوهر گرانبهایی است که پوشیده بودنش، موجب کرامت و حفظ شخصیت و مقام بیشتر زن می‌شود.

وی بیان کرد: در آستانه هفته وحدت، جشن نوجوان پلاس با حضور مسئولین نواحی هفتگانه و منطقه تبادکان و دختران دهه هشتادی گام دوم انقلاب اسلامی در سالن شهید بهشتی برگزار شد.

وی افزود: حضور دانش آموزان در این جشن به این منظور بود که به همه ثابت کنند پای کار انقلاب اسلامی و در عرصه های علمی و فرهنگی همیشه آماده هستند و خواهند بود. دانش آموزان ما آینده سازان کشور هستند. با وعده های مقام معظم رهبری و کمک دانش آموزان دهه هشتادی، پرچم جمهوری اسلامی ایران را بر قله های موفقیت بر افراشته خواهیم کرد.

جعفری ادامه داد: در جشن نوجوان پلاس دختران شهدای مدافع سلامت و مدافع حرم، دانش آموزان افتخارآفرین در حوزه های علمی، فرهنگی، ورزشی و قرآنی خراسان رضوی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

وی اظهار کرد: جشن بزرگ نوجوان پلاس به همت مجموعه بسیج دانش آموزی، معاونت فرهنگی سپاه امام رضا علیه السلام، همراهی آموزش و پرورش و شهرداری مشهد برگزار شد.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه سادات نوریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار