مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد؛

پایان پرداخت وام کم بهره کارکنان واحد‌های غیرمستقل

تهران (پانا) - مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از پرداخت وام تمام اولویت‌های محور اعتبار بسته خرسند ساز واحد‌های غیر مستقل خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۹۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
پایان پرداخت وام کم بهره کارکنان واحد‌های غیرمستقل

به گزارش اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، محمد بنی حسن مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، نگاه به نیروی کار در شهرداری تهران را توجه به سرمایه انسانی دانست و اظهار کرد: براساس این رویکرد تلاش در جهت ارتقاء سطح رفاه کارکنان و افزایش میزان رضایتمندی آنان مهمترین اولویت این اداره کل است که خوشبختانه تاکنون رضایت حداکثری را به دنبال داشته است.

وی از جمله اقدامات رفاهی صورت گرفته در جهت ارتقاء انگیزش و بهره‌وری کارکنان را رونمایی از بسته خرسند ساز عنوان کرد و گفت: این بسته در ۱۲ محور اصلی از آبان ماه سال گذشته در حال اجراست.

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از جمله محورهای مهم این بسته رفاهی را پرداخت تسهیلات کم بهره ۵۰ میلیون تومانی ذکر کرد و یادآور شد: حدود ۲۳ هزار نفر از کارکنان واحد‌های غیر مستقل شهرداری تهران پس از قرعه کشی و در ۴۸ اولویت تعیین شده در مدت ۹ ماه وام خود را دریافت کردند که این امر تاکنون اتفاقی کم نظیر در سیستم مدیریت شهری بوده است.

بنی حسن در ادامه با بیان اینکه در حدود ۱۴۰۰۰ نفر از کارکنان ۳۵ واحد‌ و سازمان مستقل نیز مشمول دریافت این وام شده اند، تسهیلات پرداخت شده در این حوزه را در حدود ۶۰۰۰ فقره عنوان کرد و گفت: وام ۲۲ واحد مستقل به طور کامل پرداخت شده و سایر مشمولین با توجه به اولویت تعیین شده تسهیلات خود را دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه سود تسهیلات اعطایی ۸ درصد است افزود: در صورت عدم پرداخت اقساط در سر رسید اعلامی کارمزد به ۲۳ درصد افزایش خواهد یافت.

مدیر کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران تاکید کرد: کارکنانی که به هر دلیل تاکنون وام خود را دریافت نکرده اند پس از ارائه مدارک به واحد رفاهی در کوتاهترین زمان از این تسهیلات برخوردار خواهند شد.

بنی حسن در پایان پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری به کارکنان شهرداری تهران را یادآور شد و افزود: این تسهیلات با کارمزد ۴ درصد بی نیاز از حضور در بانک و ضامن، در کوتاهترین زمان و پس از تایید مدارک به حساب مشمولین واریز می شود.

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در پایان وام فرزند آوری ویژه فرزندان اول و دوم را ۵۰ میلیون تومان ذکر کرد و اظهار کرد: تسهیلات قرض الحسنه ویژه فرزند سوم و چهارم به ترتیب ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومان است که در راستای افزایش میل به فرزند آوری پرداخت می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار