احمد صادقی در واکنش به گزارش خزانه‌دار شورای شهر تهران:

شهرداری درخصوص عملکرد درآمدی خود گزارش دهد

تهران (پانا) - عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت اینکه در برخی موارد عملکرد شهرداری صفر در نظر گرفته شده قابل فهم نیست و شهرداری باید در این زمینه گزارش ارایه دهد، اگر شهرداری درآمد داشته و ثبت نشده که قابل پذیرش نیست و اگر درآمد نداشته که دیگر وضعیت از بد هم بدتر است.

کد مطلب: ۱۴۰۹۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری درخصوص عملکرد درآمدی خود گزارش دهد

احمد صادقی در یکصد و هشتادمین جلسه شورا و پس از استماع گزارش خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران در خصوص هزینه و درآمد شهرداری تهران برای ماه های تیر و مرداد 1402 گفت: متاسفانه در این گزارش یکسری موارد صفر زده شده که جای تامل دارد و علتش قابل فهم نیست و شهرداری باید در این خصوص گزارش ارایه دهد. شهرداری سیستم مالی دارد و در این سیستم مالی باید مشخص شود آیا درآمد داشته یا نه اگر داشته و ثبت نشده که شایسته نیست و اگر هم درآمد نداشته که از بد هم بدتر است.

صادقی افزود: ما شاهد رشد قارچ گونه دکل‌های مخابراتی هستیم اما در ردیف درآمدی صفر زده شده، عوارض سالانه آلایندگی خودروها صفر زده شده و این در حالی است که 70 درصد آلودگی شهر تهران مربوط به وسایل حمل و نقل عمومی است. عوارض تمدیدی یا تجدید پروانه ساختمان ردیف درآمدی هم نیامده است.

این عضو شورای شهر تهران گفت: در حالی که برج میلاد از مجموعه های درآمدزا است اما عملکرد آن صفر زده شده است.

وی خاطرنشان کرد: درآمد سایر سازمان‌های وابسته مطابق با اساسنامه مربوطه صفر و برای یارانه‌ها و اعطای کمک‌های دولتی نیز عدد صفر درج شده و این در تناقض با سخنان شهردار تهران درخصوص گزارش‌هایی است که از کمک‌های دولت ارایه می‌دهند. اگر کمکی از دولت گرفتیم باید درج شود.

صادقی همچنین افزود: سود ناشی از واگذاری سهم شهرداری در سرمایه گذاری‌ها نیز صفر درج شده و لذا شهرداری تهران باید درخصوص این ردیف‌های درآمدی که عملکردشان صفر زده شده گزارش ارائه دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار