راه‌اندازی مرکز مجهز خدمات‌دهی به سالمندان در اردبیل

اردبیل (پانا) - فرماندار اردبیل از راه‌اندازی مرکز مجهز و استاندارد خدمات‌دهی به سالمندان دریکی ازمناطق شهرستان اردبیل خبر داد و گفت این مرکز در مساحت 5 هکتار ی راه‌اندازی می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۰۹۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی مرکز مجهز خدمات‌دهی به سالمندان در اردبیل

سید محمد اعتماد اعجازی، فرماندار اردبیل در آیین تجلیل از سالمندان گفت: پیگیر راه‌اندازی مرکز مجهز و استاندارد خدمات‌دهی به سالمندان در یکی از مناطق شهرستان اردبیل هستیم که این مرکز قرار است در مساحت پنج هکتار راه اندازی شود.

وی بیان کرد: در این مرکز بخش‌های مختلف فرهنگی و ورزشی و تفریحی و اجتماعی تدارک دیده شده است که این مرکز مجهز می‌تواند مطالبات سالمندان در حوزه‌های مختلف را برطرف کند.

وی گفت: در فرمانداری اردبیل اتاق ویژه مشاوره برای خدمات دهی اداری به سالمندان فراهم شده است تا شأن و منزلت سالمندان حفط شود.

فرماندار اردبیل بیان کرد: احیای جایگاه پدربزرگ و مادربزرگ می تواند در تحکیم بنیان خانواده موثر باشد که نیاز است در این راستا اقدامات فرهنگی تأثیرگذاری انجام شود.

اعتماد اعجازی بر فراهم کردن اردوهای تربیتی و علمی و ورزشی برای سالمندان تأکید کرد و گفت: حفظ احترام و جایگاه سالمندان بسیار حائز اهمیت است که همگان باید به این امر توجه ویژه داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار