یادواره شهید شاخص مهدی نظری در شهرستان فارسان برگزار شد

فارسان(پانا)-آیین یادواره گرامی داشت یاد و خاطره شهید مهدی نظری به عنوان شهید شاخص در شهرستان فارسان با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۸۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهید شاخص مهدی نظری در شهرستان فارسان برگزار شد

مراسم یادواره شهید مهدی نظری،از شهدای دوران دفاع مقدس با حضور خانواده معزز ایشان،فرمانده سپاه شهرستان، رئیس بنیاد شهید،مدیر آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی در دبیرستان نمونه دولتی دکتر سلطانی این شهرستان برپا شد.

سرهنگ علیرضا عربی،فرمانده سپاه شهرستان فارسان ،برگزاری یادواره شهدا را اقدامی فرهنگی در جهت ترویج فرهنگ شهید و شهادت دانست وگفت: «دفاع مقدس حماسه با شکوه مقاومت ملت غیور ایران در برابر قدرت های بزرگ جهان است که با جانفشانی و از خودگذشتگی رزمندگان آن دوران همواره در اذهان و قلوب مردم باقی خواهد ماند و فراموش نخواهد شد.»

وی در ادامه افزود: «عرصه جنگ نرم میدانی سخت همچون جنگ تحمیلی عراق علیه ایران است؛چه بسا سخت تر. زیرا در این میدان جامعه هدف دشمن ،جوانان و نوجوانان است چرا که آنها بیشترین نقش را در زمان جنگ تحمیلی داشتند و حدود ۳۶ هزار نفر از دانش آموزان کشور در آن دوران به شهادت رسیدند. دشمن سعی دارد که با تحریف دستاورد های دفاع مقدس و شبهه افکنی،قشر جوان و نوجوان را به سربازان خود تبدیل کند.»

وهاب فروزنده،مدیر آموزش و پرورش شهرستان فارسان نیز در ادامه عنوان کرد: «رزمندگان دفاع مقدس از والاترین نعمت خدادادی خود،« سلامتیشان» گذشتند و جان بر کف در مقابل دشمن ایستادند تا ،امنیت مردم و اقتدار کشور تامین شود.ما قدردان خانواده شهدا هستیم که فرزندانی با گذشت و صالح تربیت کردند و از آرزو های خود برای جوانانشان گذشتند تا اکنون ما بتوانیم در سایه امنیت زندگی کنیم. این بزرگواران اسوه های کامل و بی بدیلی برای تمامی نسل ها هستند که هم مردم و هم مسئولان باید با الگوگیری از آن‌ها در راه توسعه کشور گام بردارند.»

در پایان نیز به اتفاق خانواده شهید مهدی نظری،از عکس شهید رونمایی شد.

دانش آموز خبرنگار: حکیمه علیخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار