‌فولاد آرنا آماده میزبانی از بانوان‌

تهران (پانا) ‌- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تایید کرد این باشگاه آماده میزبانی از بانوان در بازی‌های خانگی خود است.

کد مطلب: ۱۴۰۸۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
‌فولاد آرنا آماده میزبانی از بانوان‌

حمیدرضا شعبانی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان اظهار کرد: موضوع ورود بانوان هوادار به ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان با توجه به درخواست فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در زمان مقرر در باشگاه مورد بررسی قرار گرفت. ما در مجموعه باشگاه اقدامات لازم را برای حضور بانوان انجام دادیم و علاوه بر اضافه‌شدن بخش خرید بلیت بانوان در سایت، گیت‌های ورودی و دسترسی به سکوها و سایر الزامات را برای میزبانی از بانوان هوادار فولاد انجام دادیم و در محوطه ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان مشکلی از این بابت وجود ندارد و انشاالله در صورت صلاحدید مسئولان آماده میزبانی از بانوان هوادار هستیم.

شعبانی همچنین با اشاره به وضعیت تیم فولاد خوزستان گفت: تیم با مارتینز شرایط روحی بسیار خوبی دارد. با توجه به تمرینات منظم و انجام چند بازی تدارکاتی هماهنگی‌ها روز به روز بیشتر شده و معتقدم که فولاد با این روند و تلاش مجموعه تیم می‌‌تواند یک بازگشت خوب و تولدی دوباره در رقابت‌های لیگ برتر داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه فولاد در خاتمه اظهار داشت: به دلیل وقفه‌های به‌وجود آمده در مسابقات و برای حفظ ارتباط تیم و هواداران، تماشای تمرین عصر روز چهارشنبه (۱۲ مهر) در ورزشگاه شهدای فولاد برای کلیه هواداران آزاد شد تا شاگردان مارتینز با بدرقه هواداران آماده حضوری متفاوت و پرقدرت برابر تیم هوادار تهران شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار