قضاوت داوران ایرانی در مرحله مقدماتی جام ملت‌های فوتسال آسیا

تهران (پانا) - کنفدراسیون فوتبال آسیا از قضاوت داوران ایرانی در مسابقات مرحله مقدماتی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۳ خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۸۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
قضاوت داوران ایرانی در مرحله مقدماتی جام ملت‌های فوتسال آسیا

به گزارش فدراسیون فوتبال، کنفدراسیون فوتبال آسیا از داوران و نمایندگان ایرانی در مسابقات مرحله مقدماتی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۳ استفاده خواهد کرد.

بازی‌های گروه H مسابقات مرحله مقدماتی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۱۵ تا ۱۹ مهر در چین تایپه در حالی برگزار می‌شود که از ایران علی احمدی و زری فتحی به عنوان داور برای قضاوت این رقابت‌ها انتخاب شده‌اند.

علی حفیظی به عنوان داور برای قضاوت دیدار‌های گروه D این مسابقات انتخاب شده است. این بازی‌ها ۱۵ تا ۱۹ مهر به میزبانی مغولستان برگزار می‌شود.

دیدار‌های گروه G این مسابقات در حالی از ۱۵ تا ۱۹ مهر در ازبکستان برگزار می‌شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا گلاره ناظمی و ابراهیم محرابی افشار به عنوان داور برای این مسابقات انتخاب شده اند. همچنین امید جمالی به عنوان نماینده مسابقات در این رقابت‌ها حضور دارد.

دیدار‌های گروه A به میزبانی تایلند ۱۵ تا ۱۹ مهر برگزار می‌شود و صدرالدین موسوی به عنوان ناظر داوری در این مسابقات حضور دارد. داورانی از کشور استرالیا، بحرین، تاجیکستان، لبنان و افغانستان بازی‌های این گروه را قضاوت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار