کشف هزاران عدد لوازم آرایشی قاچاق در خیابان منوچهری تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف لوازم و تجهیزات آرایشی بهداشتی قاچاق در مرکز تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۷۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
کشف هزاران عدد لوازم آرایشی قاچاق در خیابان منوچهری تهران

سرهنگ هدایت بهرامی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش لوازم و تجهیزات آرایشی و بهداشتی قاچاق در محدوده مرکز تهران مطلع شده و تحقیقات تخصصی خود را در این زمینه برای رسیدگی به موضوع آغاز کردند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات ماموران محل دپوی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق را در واحد صنفی متهم در محدوده خیابان منوچهری مورد شناسایی قرارداده و پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوز عملیات به محل اعزام شدند.

بهرامی با بیان اینکه تیمی از کارآگاهان به همراه کارشناسان سازمان صمت و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در محل حاضر شدند، گفت: در بازرسی از این واحد صنفی مقادیری فراوانی لوازم و تجهیزات قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی شامل ۹ هزار و ۶۴۷ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۴۵ دستگاه سشوار، ۱۵ دستگاه ترازو و ۶۲ دستگاه انواع دستگاه‌های آرایشی قاچاق کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ارزش ریالی اقلام قاچاق کشف شده را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود:‌ در این راستا واحد صنفی متخلف پلمب و متصدی آن نیز بازداشت شد که پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار