عضو شورای شهر تهران تاکید کرد؛

ضرورت مرمت آثار و اماکن تاریخی شهر تهران

تهران (پانا) - عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت ضرورت دارد لایحه پروانه مرمت آثار و اماکن تاریخی که مدتی است در شورا مانده زودتر تعیین تکلیف شود تا مرمت آثار تاریخی شهر تهران تسریع شود.

کد مطلب: ۱۴۰۷۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت مرمت آثار و اماکن تاریخی شهر تهران

سید احمد علوی در یکصد و هفتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تسلیت ضایعه درگذشت کامبیز مصطفی پور از مدیران خدوم و ارشد شهرداری تهران، اظهار کرد: در آخرین مکالمه‌ای که با این مرحوم داشتم از اینکه هنوز تکلیف پست و نحوه حضور بعضی شهرداران دوره سابق که از بدنه شهرداری بودند، روشن نشده است، گلایه داشتند. همواره تاکید داشتیم که سرمایه اصلی شهرداری تهران، نیروی انسانی خودم هستند و ضرورت دارد حتما شان و منزلت افراد حفظ شود.

علوی با اشاره به روز جهانی جهانگردی و گردشگری، گفت: در این دوره از شورای اسلامی شهر تهران یکی از برنامه ریزی‌ها و توجه ویژه این شورا بر گردشگری، اقتصاد آن و تاثیر گردشگری بر سلامت روح و روان بوده است متاسفانه علارغم همه پیگیری ها تابستان امسال هم تمام شد و موضوع تاسیس سازمان و هلدینگ گردشگری به سرانجام نرسید.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: جای تاسف است که ما هم درد را تشخیص و هم درمان را مصوب کردیم اما هر آنچه برای تشکیل سازمان یا هلدینگ گردشگری پیگیری می کنیم به نتیجه نمی رسیم.

وی گفت: در عین حال از کمیسیون معماری و شهرسازی و ماده ۵ به دلیل تعیین تکلیف برخی از فضاهای گردشگری شهر تهران مثل محله کن و فرحزاد، تشکر می کنیم و امیدواریم لایحه پروانه مرمت که مدتی است در شورا مانده زود تر تعیین تکلیف شود تا مرمت آثار تاریخی شهر تهران تسریع شود.

وی همچنین در پایان درگذشت فرزند علیخانی عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران را نیز تسلیت گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار