پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان به مناسبت آغاز سال تحصیلی

سمنان (پانا) - در آستانه بازگشایی مدارس، سید جمال وزیری در پیامی فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را به دانش آموزان، معلمان و مدیران استان تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۴۰۶۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان به مناسبت آغاز سال تحصیلی

متن پیام بدین شرح است؛

به نام آموزگار بزرگ هستی

«بار دیگر فصل روشن «مهر» با بوی خوش ربیع الاول بهار ماه ها از راه می رسد و صحیفه نورانی معرفت با سرانگشت تکاپو ورق می خورد و دروازه های آسمانی بینش و دانایی به روی صدها هزار آینده ساز میهن اسلامی آغوش می گشایند.

در هنگامه مهر، سیمای شهر و روستا در استان دین مدار و ولایتمدار سمنان با گام نهادن کودکان، نوجوانان و جوانان به مدارس و مراکز آموزشی و نیز استقبال معلمان به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان که برای اولین بار وارد عرصه بزرگ تعلیم و تربیت می شوند، صحنه های زیبایی را نمایان می سازد که برای همگان شادی آفرین، شورانگیز و مسئولیت آور است.

تعلیم و تربیت، همان فرآیند اجتماعی است که آغازگاه آن نهاد خانواده، تکامل گاه آن نهاد مدرسه و تداوم گاه آن سایر نهادهای اجتماعی، فرهنگی و مذهبی است.

از این رو، بسیار ضروری است تمام نهادهای اجتماعی به این باور مهم برسند که تعالی و توسعه همه جانبه ساحتهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و برنامه ابلاغی دولت مردمی در سایه مساعی همه جانبه مردم و نظام و تقسیم کار ملی محقق خواهد شد.

اینک با این زاد و توشه و در طلیعه میلاد حضرت ختمی مرتبت و آغازین روزهای هفته دفاع مقدس دستگاه تعلیم و تربیت وارد جریانی پویا و مقدس می شود که با نقش آفرینی همه دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت اسلامی به ویژه معلمین گرانقدر، مدیران ارجمند و اولیای بزرگوار زمینه تحقق آموزش همه جانبه همراه با کیفیت و عدالت آموزشی فراهم می شود.

در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و امام راحل و بزرگداشت هفته دفاع مقدس و با تاسی از ۳ هزار شهید استان، ۶۰۰ شهید دانش آموز و ۱۲۴ شهید فرهنگی که نماد عزت حسینی، غیرت، شکوه و پایمردی مردم ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس بوده اند، آغاز سال تحصیلی جدید را که با شعار « مهرمهدوی، معلم تمدن ساز و مدرسه صالح » نامگذاری شده است، به یکایک آموزگاران، دبیران، هنرآموزان، مربیان، مشاوران، معاونان و مدیران مدارس، دانش آموزان عزیز و همچنین استادان معظم و دانشجویان معزز دانشگاه‌های فرهنگیان و عموم همکاران خدوم تبریک و تهنیت عرض می کنم.

امیدوارم در سایه الطاف خداوند بزرگ و عنایات حضرت ولی عصر عجل الله تعال فرج الشریف و در اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری، شاهد تعالی و پیشرفت آموزش و پرورش تمام ساحتی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار