پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

سمنان (پانا) - در آستانه بازگشایی مدارس، سید جمال وزیری در پیامی فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را به دانش آموزان، معلمان و مدیران استان تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۴۰۶۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

متن پیام بدین شرح است؛

به نام آموزگار بزرگ هستی

«بار دیگر فصل روشن «مهر» با بوی خوش ربیع الاول بهار ماه ها از راه می رسد و صحیفه نورانی معرفت با سرانگشت تکاپو ورق می خورد و دروازه های آسمانی بینش و دانایی به روی صدها هزار آینده ساز میهن اسلامی آغوش می گشایند.

در هنگامه مهر، سیمای شهر و روستا در استان دین مدار و ولایتمدار سمنان با گام نهادن کودکان، نوجوانان و جوانان به مدارس و مراکز آموزشی و نیز استقبال معلمان به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان که برای اولین بار وارد عرصه بزرگ تعلیم و تربیت می شوند، صحنه های زیبایی را نمایان می سازد که برای همگان شادی آفرین، شورانگیز و مسئولیت آور است.

تعلیم و تربیت، همان فرآیند اجتماعی است که آغازگاه آن نهاد خانواده، تکامل گاه آن نهاد مدرسه و تداوم گاه آن سایر نهادهای اجتماعی، فرهنگی و مذهبی است.

از این رو، بسیار ضروری است تمام نهادهای اجتماعی به این باور مهم برسند که تعالی و توسعه همه جانبه ساحتهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و برنامه ابلاغی دولت مردمی در سایه مساعی همه جانبه مردم و نظام و تقسیم کار ملی محقق خواهد شد.

اینک با این زاد و توشه و در طلیعه میلاد حضرت ختمی مرتبت و آغازین روزهای هفته دفاع مقدس دستگاه تعلیم و تربیت وارد جریانی پویا و مقدس می شود که با نقش آفرینی همه دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت اسلامی به ویژه معلمین گرانقدر، مدیران ارجمند و اولیای بزرگوار زمینه تحقق آموزش همه جانبه همراه با کیفیت و عدالت آموزشی فراهم می شود.

در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و امام راحل و بزرگداشت هفته دفاع مقدس و با تاسی از ۳ هزار شهید استان، ۶۰۰ شهید دانش آموز و ۱۲۴ شهید فرهنگی که نماد عزت حسینی، غیرت، شکوه و پایمردی مردم ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس بوده اند، آغاز سال تحصیلی جدید را که با شعار « مهرمهدوی، معلم تمدن ساز و مدرسه صالح » نامگذاری شده است، به یکایک آموزگاران، دبیران، هنرآموزان، مربیان، مشاوران، معاونان و مدیران مدارس، دانش آموزان عزیز و همچنین استادان معظم و دانشجویان معزز دانشگاه‌های فرهنگیان و عموم همکاران خدوم تبریک و تهنیت عرض می کنم.

امیدوارم در سایه الطاف خداوند بزرگ و عنایات حضرت ولی عصر عجل الله تعال فرج الشریف و در اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری، شاهد تعالی و پیشرفت آموزش و پرورش تمام ساحتی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار