سرپرست ‌مدارس خارج از کشور‌ ‌آموزش‌و‌پرورش در آئین ‌زنگ آغاز سال تحصیلی مدارس‌ فارس ‌پیشنهاد داد:

برادر‌خواندگی دبیرستان رازی شیراز با مدرسه جمهوری اسلامی در شهر آنکارا

تهران (پانا) - سرپرست مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور‌ در راستای همکاری در مسیر ایجاد کریدور علمی استان فارس و جهان اسلام طرح برادر‌خواندگی دبیرستان رازی شیراز با مدرسه جمهوری اسلامی در شهر آنکارا پایتخت ترکیه را پیشنهاد داد.

کد مطلب: ۱۴۰۶۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
برادر‌خواندگی دبیرستان رازی شیراز با مدرسه جمهوری اسلامی در شهر آنکارا

‌به گزارش روابط عمومی مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور، ‌ابوالفضل کمالی در سفر به شیراز و در آئین استانی زنگ آغاز سال تحصیلی مدارس استان فارس ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، ایثار و شهادت در دبیرستان دولتی پسرانه رازی ناحیه ۴ شیراز، اظهار کرد: من از موفقیت‌های دانش‌آموزان استان فارس تعجب نکردم چون که پیشینه فارس نشان می‌دهد فارس در عرصه‌های مختلف امتحان خود را در طول تاریخ به بهترین شکل پس داده است.

سرپرست مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور‌ وزارت آموزش و پرورش افزود: اگر فرهنگ ایران قابل ارائه به جهان است این را مدیون فارس و شیراز هستیم.

‌کمالی تصریح کرد: با توجه به تاریخ درخشان استان فارس در زمینه فرهنگ و تمدن، بچه‌های فارس حق دارند در عرصه‌های مختلف رقابت، حرف برای گفتن داشته باشند.

وی ادامه داد: در راستای همکاری در مسیر ایجاد کریدور علمی استان فارس و جهان اسلام طرح برادر خواندگی دبیرستان رازی شیراز با مدرسه جمهوری اسلامی در شهر آنکارا پایتخت ترکیه را پیشنهاد می‌کنیم.

سرپرست مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور‌ وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: تجربه نشان می‌دهد در حوزه آموزش و پرورش، ایرانی‌ها سرآمد جهان هستند.

وی افزود: از علل موفقیت ایران در جهان، سیستم آموزش و پرورش ایران است که بچه‌ها را قوی پرورش می‌دهد لذا ایرانی‌ها خیلی راحت می‌توانند نظریه اسلامی را ارائه دهند.

‌کمالی ادامه داد: امید است دانش‌آموزان ایرانی بتوانند با سعی و تلاش مضاعف کشورمان را در جهان سرافراز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار