رئیس مرکز حراست و نماینده وزیر آموزش و پرورش در آیین بازگشایی مدارس خراسان جنوبی:

برخورداری از مدارس قوی لازمه پایه‌گذاری ایران قدرتمند در گفتمان جهانی است

بیرجند (پانا) - رئیس مرکز حراست و نماینده وزیر آموزش و پرورش در آیین بازگشایی مدارس خراسان جنوبی گفت ساختن ایران قوی نیازمند مدرسه قوی است که تحقق این مهم نیز با علم و معرفت‌آموزی دانش‌آموزان در کانون مدارس اتفاق می‌افتد.

کد مطلب: ۱۴۰۶۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
برخورداری از مدارس قوی لازمه پایه‌گذاری ایران قدرتمند در گفتمان جهانی است

مصطفی عطاران در آیین نمادین نواختن زنگ مهر، ایثار و مقاومت که با حضور، استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش، مدیرکل دستگاه تعلیم و تربیت استان و تنی چند از اعضای شورا و دیگر مسئولین استان در دبیرستان سمانه بیرجند برگزار شد، عنوان کرد: مدارس خراسان جنوبی، مراکز علم، ایمان، امید و نشاط هستند.

وی، با بیان این که محور اجرای سند تحول در نظم تعلیم و تربیت اسلامی، مدارس هستند، اذعان کرد: باید این تحول، با مشارکت جهادی و حضور فعال مدیران و معلمان مدرسه رقم بخورد.

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش، با اشاره به تلاش های مذبوحانه دشمن در ایجاد گسست بین نسلی در جامعه ایران اسلامی و تغییر هویت فردی، اجتماعی و مذهبی نوجوانان ایران زمین، تصریح کرد: هدف دشمن در غبارآلودسازی فضای ایران با ابرهای فتنه، تداوم تعطیلی مدارس و اخلال در فرایند تعلیم و تربیت بود،چرا که به خوبی فهمیده است ایران قوی با داشتن مدرسه قوی تحقق پیدا می‌کند.

این مقام مسئول در وزارت آموزش و پرورش با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، در جمع معلمان مدارس کشور در اردیبهشت ماه سال جاری، خاطرنشان کرد: این امید صادق و نویدی از سوی رهبر معظم انقلاب است که ایران به پشتوانه شما دانش آموزان عزیز هر روز آبادتر و به قدرت اول جهانی تبدیل می‌شود.

به گفته عطاران، هدف از مدرسه رفتن، تعلیم و تربیتی است؛ که در فضای مدرسه وکلاس درس، در گروه همسالان و تحت مدیریت معلمان اتفاق می‌افتد.

شایان ذکر است قرائت پیام مقام عالی وزارت به مناسبت آغاز بهار تعلیم و تربیت حسن الختام صحبت های نماینده وزیر آموزش و پرورش، در آیین بازگشایی مدارس خراسان جنوبی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار