مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

آینده ارزشمند ایران از مدارس امروز عبور می‌کند

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس با تبریک سال تحصیلی جدید گفت آینده ارزشمند ایران اسلامی از مدارس امروز عبور می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۰۶۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
آینده ارزشمند ایران از مدارس امروز عبور می‌کند

محمد خلیل عسکری امروز شنبه مورخ یک مهرماه، در آیین استانی نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی دانش‌آموزان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ایثار و شهادت که در دبیرستان نمونه دولتی پسرانه رازی برگزار شد، اظهار کرد: اگر بخواهیم آینده‌ای ارزشمند داشته باشیم باید توجه کنیم که آینده ارزشمند ما از مدرسه امروز ما عبور می‌کند.

عسکری با بیان اینکه افتخار داریم که در سال تحصیلی گذشته، با وجود تمام شیطنت‌های صورت گرفته، دانش‌آموزان فارس در عرصه‌های علمی، ورزشی و قرآنی در کشور خوش درخشیدند، گفت: با رویکرد دولت در سال تحصیلی جدید تمام ظرفیت آموزش و پرورش را در خصوص توسعه عدالت و توجه به مدارس عادی دولتی به کار خواهیم بست.

وی با بیان اینکه مدرسه قوی نیازمند حمایت خانواده‌ها و دستگاه‌های اجرایی است، اظهار کرد: همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان آمادگی لازم برای فراهم سازی بستر مدرسه قوی که متکی به دانش‌آموزان قوی است را دارد.

عسکری ادامه داد: آموزش و پرورش استان فارس به همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی استان فارس نیازمند است و همه را به کمک می‌طلبد تا بتواند جوانان در تراز انقلاب اسلامی تربیت کند.

وی خطاب به دستگاه‌های اجرایی استان فارس گفت: از همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی استان فارس، از جمله، استاندار، فرمانداران سراسر استان، ائمه جمعه، شهرداران محترم، نمایندگان محترم تشکر می‌کنم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس اظهار امیدواری کرد که بتوان با بهره‌گیری از تقارن آغاز امامت امام زمان(عج)، هفته دفاع مقدس و اول مهر به برپایی جشن‌های دانش‌آموز محور همراه با خانواده‌های آنها از روز دوشنبه در مدارس پرداخت.

عسکری خطاب به دانش‌آموزان گفت: سالی پر از شادی و نشاط، تحرک رشد استعدادها همراه با همدلی و همراهی برای شما آرزو می‌کنم.

دانش‌آموز خبرنگار: محمد فروتن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار