‌مدیرکل امورشاهد و ایثارگران ‌آموزش‌و‌پرورش به‌مناسبت هفته دفاع مقدس مطرح کرد؛

ضرورت نشر حماسه‌آفرینی‌ مجاهدان ‌دفاع مقدس در نظام تعلیم و تربیت

تهران (پانا) - مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۶۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت نشر حماسه‌آفرینی‌ مجاهدان ‌دفاع مقدس در نظام تعلیم و تربیت

‌به گزارش ‌روابط عمومی امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش، متن ‌پیام زهرا پناهی‌روا به شرح زیر است:

«در تاریخ هر ملتی صفحات زرینی از حماسه و پایمردی وجود دارد که تاریخ برای همیشه نهال غرور و افتخار را در دل‌ها می‌نشاند؛ لحظاتی که با صلابت و عظمت خود روح را گرمی می‌بخشد و با جوشش خویش همت را به اهتزار در‌می‌آورد.

هفته دفاع مقدس، موسم ماندگار بیداردلانی است که هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودند و همچون نگینی تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشند. برگ زرینی از درخشش جان‌های تابناک و ثمره خون‌های پاک‌ مردان و زنانی است که با ایثار و شهادت، قله‌های مقاومت، غیرت، رشادت و دلیری را فتح کردند.

اینجانب، این نقطه‌‌ عطف تاریخ انقلاب اسلامی را مغتنم می‌شمارم و با تجلیل و تقدیر از همه رزمندگان پر‌افتخار علی‌الخصوص رزمندگان فرهنگی حضورشان در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای استحکام گام دوم انقلاب اسلامی را ارج می‌نهم.

در سالگرد حماسه‌آفرینی‌ مجاهدان بزرگ دفاع مقدس، با ادای احترام به روح پرفتوح امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و شهدای دفاع مقدس و تعظیم در برابر مجاهدت‌های ایثارگران و رزمندگان غیور، از خداوند متعال توفیق صیانت و نشر معارف پرشور و شعور این رویداد برجسته در نظام تعلیم و تربیت و پیروی از راه روشن شهیدان در سایه رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای حفظه‌الله برای تحقق آرمان ایران قوی در دولت مردمی را مسئلت می‌نمایم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار