در نخستین روز هفته دفاع مقدس صورت گرفت

برپایی رژه حماسی نیروهای مسلح با شعار «ما متحدیم» در قم

قم(پانا)- رژه اقتدار نیروهای مسلح استان قم با شعار «ما متحدیم» و با حضور یگان های محمول و پیاده نیروهای مسلح و بسیج در باب القبله مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۵۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برپایی رژه حماسی نیروهای مسلح با شعار «ما متحدیم» در قم

آیین گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس امروز با رژه یگان های نمونه محمول و پیاده نیروهای مسلح و بسیج و با شعار «ما متحدیم» در باب القبله مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در سخنانی اظهار کرد: دشمنان با انواع دسیسه‌ها هم قسم شدند تا مانع اعتلای ملت ایران اسلامی شوند در حالی که نور خدا در این سرزمین تابیده است و کسی نمی‌تواند آن را خاموش کند.

وی تاکید کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در صحنه حضور دارند و این رژه نیز بیانگر این آمادگی است.

در ادامه، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، امام جمعه قم و رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه عنوان کرد: پرونده دوران دفاع مقدس باید همیشه گشوده باشد.

وی افزود: نباید اجازه دهیم فرهنگ دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود بلکه این فرهنگ باید به نسل‌ها آینده منتقل شود.

همچنین امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی در مراسم رژه امروز گفت: رژیم بعث پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حالی به مرزهای کشور تجاوز کرد که امید داشت بخش‌هایی از این کشور را تصرف خود در بیاورد.

وی ادامه داد: رزمندگان و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در برابر تجاوز رژیم بعث ایستادند و توطئه‌های آنان را خنثی کردند و دشمن نتوانست به اهداف خود دست یابد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار