ثبت‌نام ۹۵ مددجوی کانون اصلاح و تربیت و زندان‌های استان بوشهر در طرح آموزش از راه دور

بوشهر (پانا) - رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت ۹۵ مددجوی کانون‌های اصلاح و تربیت و زندان‌های استان بوشهر در طرح آموزش از راه‌دور آموزش‌وپرورش استان در سال تحصیلی آتی ثبت‌نام می‌شوند.

کد مطلب: ۱۴۰۵۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام ۹۵ مددجوی کانون اصلاح و تربیت و زندان‌های استان بوشهر در طرح آموزش از راه دور

محمد مهدی ملاکی در نشست با حوزه معاونت اصلاح و تربیت زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر اظهار کرد: در شهرستان‌های استان که کانون اصلاح و تربیت و زندان‌های فعال است، مدارس راه‌دور با بهترین کیفیت آموزشی در رشته‌های مختلف از جمله برق صنعتی و تابلوی برق صنعتی آمادگی پذیرش این دانش‌آموزان دارد.

وی با بیان اینکه آموزش‌وپرورش استان بوشهر برای ثبت‌نام تمامی دانش‌آموزان زندانی آمادگی دارد، افزود: رشته‌های فنی فعال در این مدارس می‌تواند کمک مناسبی برای آینده این عزیزان در اشتغال و تامین مایحتاج زندگی آینده داشته باشد.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش‌وپرورش استان بوشهر به پوشش دانش‌آموزان زیر ۱۵ سال در مدارس راه‌دور دوره متوسطه اول نیز اشاره کرد و گفت: آموزش نقش بسیار مهمی در تغییر دیدگاه این فرزندان دارد.

ملاکی از همکاری و پیگیری‌های حوزه معاونت اصلاح و تربیت زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر در راستایتی توجه به آموزش این آیندگان تشکر کرد و افزود: آموزش این دانش آموزان مورد غفلت قرار گرفته است که با این دقت نظر می‌توان دانش‌آموزان لازم توجه را به آغوش تعلیم و تربیت سوق داد.

وی بیان کرد: تمام هزینه‌های مربوط به آموزش راه‌دور این دانش‌آموزان توسط اداره‌کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان تامین و دانش‌آموزان به صورت رایگان در درس‌های کلاس حاضر می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار