کارگاه های آموزشی ویژه خانواده های مددجویان برگزار می شود

قم (پانا) - در نخستین جلسه هماهنگی اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش قم و کانون اصلاح تربیت، برگزاری کارگاه های آموزش مهارت های اجتماعی، تربیتی و زندگی ویژه خانواده های مددجویان مورد تاکید قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۴۵۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه های آموزشی ویژه خانواده های مددجویان برگزار می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش قم، نخستین جلسه هماهنگی اداره انجمن اولیا و مربیان و کانون اصلاح تربیت با حضور رضا شاهسواری رئیس انجمن اولیا و مربیان، فهیمی مدیر کانون اصلاح و تربیت و زمانی مدیر مرکز مشاوره خانواده ناحیه 3 در محل کانون برگزار شد.

رضا شاهسواری رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش قم در سخنانی ضمن بررسی راهکارهای تعامل و تبادل تجربیات در جهت برقراری همیاری و همکاری در خصوص آموزش خانواده، اظهار کرد: با توجه به اینکه بسیاری از مشکلات بر اثر عدم آگاهی از خصوصیات دوران نوجوانی و جوانی و بحث بلوغ و استقلال طلبی اتفاق می افتد، می بایست خانواده های مددجویان توسط مدرسان باتجربه و باسواد آموزش خانواده، برای کسب مهارت های اجتماعی، تربیتی و زندگی، دوره ها و کارگاه های تخصصی و علمی تحت آموزش قرار گیرند.

وی افزود: مددجویان و خانواده هایی که نیاز به مشاوره تکمیلی و تفصیلی دارند، می توانند طی یک معرفی نامه از طرف کانون اصلاح و تربیت به مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده پیوند انجمن اولیا و مربیان مراجعه و به صورت رایگان مشاوره روان شناختی دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار