حمزه در گفت‌وگو با پانا:

حضور مردم در انتخابات انقلاب را بیمه خواهد کرد

مشارکت حداکثری دشمن را ناامید‌تر خواهد کرد

تهران (پانا) - یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات انقلاب را بیمه خواهد کرد، گفت مردم باید نسبت به واقعیت‌ها آگاهی داشته باشند تا با مشارکت حداکثری در انتخابات سبب ناامیدی دشمن و دلگرمی مسئولان شوند.

کد مطلب: ۱۴۰۵۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور مردم در انتخابات انقلاب را بیمه خواهد کرد

قدرت‌الله حمزه شلمزاری ضمن اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: «در طول چهار سال اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، طی جلساتی که با نمایندگان داشتند، تمام شاخص‌های لازم برای یک نامزد را عنوان کردند و شرایط مناسب این افراد را فرمودند.»

وی ادامه داد: «نامزدهای انتخابات مجلس باید ساده‌زیست و مردمی باشند، به معنای واقعی در مقابله با فساد مبارزه کنند، انقلابی باشند و وظایف قانونی خود را کامل انجام دهند و به طور کلی موضوعیت آنها جهادی باشد. این افراد به عنوان نماینده مجلس آینده باید در قانون‌گذاری و نظارت فعال باشند و قوانینی را به تصویب برسانند که حلال مشکل مردم باشد.»

وی افزود: «مقام معظم رهبری امسال را با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» نام‌گذاری کردند و عملی کردن این جمله جز با همکاری قواهای مختلف کشور با مجلس شورای اسلامی امکان‌پذیر نیست، بنابراین نمایندگان باید دست به دست هم برای حل مشکل مردم تلاش کنند.»

چنانچه امید و نشاط در مردم ایجاد شود مشارکت حداکثری در انتخابات خواهیم داشت

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس، صداقت نمایندگان با مردم را امری مهم دانست و اظهار کرد: «اشخاصی که برای انتخابات نامزد می‌شوند شعارهایی که خارج از توانشان است ندهند. واقعیت‌ها را بیان کنند و در رفتارشان با مردم صداقت را پیش بگیرند. چنانچه امید و نشاط در مردم ایجاد شود مشارکت حداکثری در انتخابات را خوهیم داشت.»

حمزه معرفی جهاد تبیین به مردم را ضروری دانست و عنوان کرد: «جهاد تبیین باید به مردم معرفی شود تا بتوانیم با توطئه‌های دشمن مقابله کنیم. مردم باید واقعیت‌ها را بدانند.»

وی ادامه داد: «دولت اقدامات زیرساختی و اساسی زیادی را شروع کرده اما دشمنان و مخالفان مانع از آگاهی مردم نسبت به این موضوعات می‌شوند. در حوزه سیاست خارجه، دولت با عضویت در پیمان‌های مهمی همچون شانگهای، بریکس و اوراسیا قدم مثبت و تاثیرگذاری در راستای حل مشکلات مردم برداشته است.»

عضو کمیسیون کمیسیون امورداخلی مجلس شورای اسلامی مشارکت مردم در انتخابات را ضروری دانست و گفت: «هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، دشمن ناامید‌تر خواهد شد. چنانچه مشارکت حداکثری داشته باشیم، مسئولان با دلگرمی مشکلات مردم را حل خواهند کرد. اساس و زیربنای انقلاب مردم هستند و حضورشان در انتخابات انقلاب را بیمه خواهد کرد. مسئولان باید در خدمت مردم باشند و زمینه مشارکت مردم در انتخابات را فراهم آورند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار