مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه خبر داد؛

توزیع بیش از ۷۰ درصد کتاب‌های درسی مدارس ابتدایی

ساوه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ساوه گفت هم‌اکنون بیش از ۷۰ درصد مدارس ابتدایی ساوه کتاب‌های درسی خود را توزیع کردند و کار توزیع این کتاب‌ها در مدارس متوسطه اول نیز آغاز شده است.

کد مطلب: ۱۴۰۴۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
توزیع بیش از ۷۰ درصد کتاب‌های درسی مدارس ابتدایی

اصغر قراخانلو در نشست با خبرنگاران پانا شهرستان ساوه با اشاره به اهمیت امیدآفرینی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین کارهای خبرنگاران امیدآفرینی است و بیان خدمات و موفقیت های نظام خدمتگزار به مردم و توجه به مطالبات واقعی آنان مهم و اثرگذار است.

وی افزود: خبرنگاری فرصتی برای آشنایی با توانمندی‌ها و انعکاس دغدغه‌های دانش‌آموزان به حساب می‌آید و توجه به رشد و بالندگی جامعه در گرو شناخت وظیفه مهم اطلاع رسانی و بازگو کردن صحیح و حرفه‌ای دستاوردها و افتخارات ایران اسلامی است.

مدیر آموزش و پرورش ساوه با اشاره به جنگ گسترده و همه جانبه تبلیغی و رسانه‌ای دشمنان علیه ملت ایران، گفت: خبرنگاران به عنوان سربازان جبهه فرهنگی و تبلیغی کشور هستند و در این برهه وظیفه مهم و خطیری برعهده دارند.

قراخانلو در بخش دیگری از سخنان خود به آمادگی آموزش و پرورش ساوه برای آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و افزود: در قالب پروژه مهر از تیرماه گذشته تاکنون تقریبا کار نقاشی و تعمیرات ۸۰ درصد مدارس و ایجاد حیاط پویا انجام شده و برنامه ریزی برای به حداقل رساندن کمبود معلم، در دستور کار اداره آموزش و پرورش ساوه است.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های فرهنگی و سیاحتی مختلفی در اداره آموزش و پرورش ساوه در سال تحصیلی گذشته انجام شد که می‌توان به اعزام هزار دانش‌آموز به اردوهای یک روزه و ۳۱۳ نفر به اردوهای زیارتی مشهد مقدس و برگزاری جشن تکلیف برای ۶ هزار نفر از دختران ساوه اشاره کرد.

مدیر آموزش و پرورش ساوه همچنین با قدردانی از خدمات خیرین مدرسه ساز این شهرستان از ساخت ۳ مدرسه با همکاری یک گروه صنعتی و بهره‌برداری از ۱۱ طرح آموزشی در شهرستان ساوه خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به همزمانی آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس افزود: برنامه‌های مختلفی با همکاری بسیج فرهنگیان و سپاه ناحیه ساوه اجرا می‌شود که می‌توان به اردوهای دانش‌آموزی، کلاس‌های بصیرتی و روشنگری، دیدار با خانواده شهدا و گلباران مزار شهدا اشاره کرد.

مدیر آموزش و پرورش ساوه در ادامه با بیان ظرفیت‌های پژوهشی، ورزشی و فرهنگی دانش‌آموزان شهرستان ساوه گفت: کسب رتبه دومی در المپیاد جهانی ریاضی و موفقیت‌های دانش‌آموزان در هندبال کشوری نمونه‌هایی از افتخارات این منطقه است.

دانش‌آموزان خبرنگار: تینا بابایی_ ستایش محمدی_ زهرا خادمی زارع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار