ساعت شروع مدارس در مشهد اعلام شد

مشهد(پانا)_معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی با اشاره به تصویب شناور بودن ساعت شروع مدارس در شهر مشهد گفت در مدارس متوسطه اول و دوم برنامه صبحگاهی در ۷ صبح برگزار می‌شود و ساعت شروع کلاس ۷:۱۵ است، همچنین برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی نیز ۷:۱۵ صبح برنامه صبحگاهی برگزار و ۷:۳۰ کلاس شروع می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۰۴۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
ساعت شروع مدارس در مشهد اعلام شد

به گزارش ایسنا، محمود رضایی در خصوص شناور شدن ساعت شروع مدارس در مشهد اظهار کرد:« موضوع شناور بودن ساعت شروع مدارس در شهر مشهد به تصویب رسید که کلیات آن به صورت بخشنامه به همه مدارس اعلام خواهد شد تا مدارس در خصوص هماهنگی برای برنامه‌ها در مدرسه و سرویس پیش بینی‌های لازم را انجام دهند».

وی افزود:« در سایر شهرستان‌های استان نیز فرماندار ریاست شورای آموزش و پرورش را نیز برعهده دارد که براساس شرایط شهرستان تصمیم‌گیری های لازم انجام می شود».

رضایی با بیان این که مصوبه در مدیریت ترافیک شهر مشهد بسیار تاثیرگذار است، عنوان کرد:« تاکید ما همیشه بر این است که ادارات ساعات خود را با آموزش و پرورش تطبیق دهند؛ زیرا اگر ساعات را به گونه‌ای جابه‌جا کنیم که خارج از این فرایند باشد، تعدادی از دانش‌آموزان صبح در منزل بدون حضور والدین باقی می‌مانند یا بعد از تعطیلی مدارس ممکن است پشت درب منازل بمانند».

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی بیان کرد:«تصمیم بر این شده که در مدارس متوسطه اول و دوم برنامه صبحگاهی در ۷ صبح برگزار شود و ساعت شروع کلاس ۷:۱۵ باشد و همچنین برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی نیز ۷:۱۵ برنامه صبحگاهی برگزار و ۷:۳۰ کلاس شروع می‌شود، شناور شدن ساعت شروع مدارس تاثیری بر ساعت پایان ندارد».

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی در خصوص شروع مدارس در روز اول مهر در پایان خاطرنشان کرد:«قطعا شروع سال تحصیلی روز اول مهر خواهد بود و ما هیچ تعطیلی برای ابتدای مهر نداریم».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار