دشتی اردکانی در گفت و گو با پانا:

اولویت مجلس در بودجه سنواتی، آموزش و پرورش خواهد بود

برای ساخت کشوری درست باید به آموزش و پرورش توجه ویژه داشت

تهران (پانا) - عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اهمیت حوزه آموزش و پرورش گفت در برنامه هفتم توسعه حوزه آموزش و پرورش و آموزش عالی به خوبی دیده شده است و در بودجه سنواتی اولویت مجلس شورای اسلامی آموزش و پرورش خواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۰۴۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
اولویت مجلس در بودجه سنواتی، آموزش و پرورش خواهد بود

 محمدرضا دشتی اردکانی در گفت‌و‌گو با پانا، اظهار کرد: «برای ساخت کشوری درست باید به آموزش و پرورش توجه ویژه داشت. وزارت آموزش و پرورش وزارتخانه عریض و طویلی است و بیشترین تعداد کارمند را دارد. برخورد ما با این وزارتخانه باید به گونه‌ای باشد که شأن و جایگاه معلم به درجه‌ای برسد که دانش آموز از معلم شخصیت بگیرد.»

وی افزود: «مسئولان آموزش و پرورش باید راه حلی برای طرح رتبه بندی و مسائل معیشتی معلمان بیابند، تا ذهن دبیران از این موضوع رهایی یابد و این مشکل حل شود.»

نماینده مردم اردکان در مجلس با اشاره به اینکه اکثر افراد از خدمات آموزش و پرورش استفاده می‌کنند، اظهار کرد: «همه افراد از زمان تولد تا فوت با این حوزه سر و کار دارند. برای پیشرفت کشور باید در حوزه مسائل علمی در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم و این مهم تنها با اختصاص بودجه کافی به آموزش و پرورش قابل اجراست.»

وی خاطرنشان کرد: «در برنامه هفتم توسعه حوزه آموزش و پرورش و آموزش عالی به خوبی دیده شده است و در بودجه سنواتی اولویت مجلس شورای اسلامی آموزش و پرورش خواهد بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار