استاندار آذربایجان‌‌شرقی:

دستگاه تعلیم و تربیت اصلی‌ترین مکانی است که سرنوشت یک انسان را رقم می‌زند

تبریز (پانا) - استاندار آذربایجان‌شرقی گفت دستگاه تعلیم و تربیت اصلی‌ترین مکانی است که سرنوشت یک انسان را به‌صورت دقیق رقم می‌زند.

کد مطلب: ۱۴۰۴۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه تعلیم و تربیت اصلی‌ترین مکانی است که سرنوشت یک انسان را رقم می‌زند

عابدین خرم در همایش مدیران مدارس سراسر کشور ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول گفت: امیدوارم بهار طبیعت، بهار زندگی برای کسانی که دل در گرو رشد و تعالی جامعه و دانش آموزان دارد باشد و بتوانند بهترین سرنوشت‌ها را برای رشد این جامعه رقم بزنند.

وی ادامه داد: موقعی که بازگشایی مدارس همراه با فصل بهار طبیعت آغاز می‌شود ۳ اتفاق به صورت اتفاقی و کاملا ناخواسته در جامعه شکل می‌گیرد که اولین عامل شروع شدن و شکوفا شدن حیطه شناختی به علمی به جامعه یکباره اتفاق می‌افتند، دومین عامل جامعه از لحاظ عاطفی و روحی و معنوی متحول می‌شود و سومین عامل نیز پیدا شدن تحرک و پویایی مهارت جامعه است.

استاندار آذربایجان شرقی اذعان کرد: آن مکانی که انسان را به انسان واقعی تبدیل می‌کند فقط و فقط دستگاه تعلیم و تربیت است و کسی که در تعلیم و تربیت رسالت آموزشی، علمی، تربیتی و تعلیمی را بر عهده دارد مستقیما در ساختن جامعه نقش اساسی و اثرگذاری دارد.

خرم اظهار کرد: در دولت سیزدهم یکی از مهم‌ترین اهدافی که به صورت جدی دنبال می‌شود نهادینه کردن هویت ایرانی و اسلامی در سازمان آموزش و پرورش مبتنی بر سند تحول بنیادین است.

وی خاطرنشان کرد: امید است با برنامه هایی که برای بازگشایی هر چه بهتر مدارس در سال تحصیلی جدید طراحی شده شاهد رویدادهای عالی در عرصه تعلیم و تربیت باشیم.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار