درخشش شش نفر از دانش‌آموزان با آسیب شنوایی در مسابقات جام جهانی کشتی

تهران (پانا) - شش نفر از دانش‌آموزان با آسیب شنوایی که در قالب تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان کشورمان به مسابقات جام جهانی کشور قرقیزستان اعزام شده بودند، موفق به کسب مدال‌‎های خوش‌رنگ این دوره از مسابقات شدند.

کد مطلب: ۱۴۰۴۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
درخشش شش نفر از دانش‌آموزان با آسیب شنوایی در مسابقات جام جهانی کشتی

به گزارش معاونت آموزشی، پرورشی و تربیت‌بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، حمید طریفی حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اعلام این خبر، عرصه ورزش را یکی از زمینه‎‌های بروز توانمندی‌های دانش‌آموزان با نیازهای ویژه برشمرد و درخشش شش نفر از دانش‌‎آموزان ناشنوا که در قالب تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان کشورمان به مسابقات جام جهانی کشتی، اعزام شده بودند را تجلی عزم و اراده این عزیزان دانست.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: کسب موفقیت‌هایی از این دست توسط دانش‌‎آموزان ورزشکار، لزوم همکاری‌های نهادهای ورزشی کشور با آموزش و پرورش و همسو کردن برنامه‌ها در سطوح کلان برنامه‌‎ریزی را بیش از پیش نمایان می‎‌‌سازد.

طریفی حسینی کسب عنوان نایب قهرمانی در کشتی آزاد و مقام سومی کشتی فرنگی را به دانش‌آموزان، اولیای آنان و جامعه ورزش کشور تبریک گفت و از تلاش‌‎های ارزنده تمامی مربیان و دست‌اندرکاران، قدردانی کرد.

در کشتی آزاد علی‌رضا رمضانی از استان اصفهان مدال طلا وزن 57 کیلوگرم، شاهرخ شکوهی از استان خراسان رضوی نقره وزن 61 کیلوگرم و در کشتی فرنگی؛ مهدی بزی از استان سیستان و بلوچستان طلا وزن 55 کیلوگرم، حسین حسینی از استان چهارمحال و بختیاری طلا وزن 82 کیلوگرم، مهدی علیدادی از استان چهارمحال و بختیاری نقره وزن 77 کیلوگرم و آرمان گراوند از استان لرستان برنز وزن 67 کیلوگرم را از‌آن خودکردند.

رسول طالبی دبیر تربیت‌بدنی آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی، کشتی‌گیران ناشنوا را در این دوره از مسابقات، هدایت و همراهی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار