امام جمعه شهرستان فیروزکوه:

هدف آمریکا از بحران‌آفرینی، ضربه به وحدت و امنیت ملی است

فیروزکوه (پانا) - امام جمعه شهرستان فیروزکوه هدف آمریکا از بحران‌آفرینی را ضربه به وحدت و امنیت ملی دانست و گفت آمریکا با ایجاد «گروه بحران» در پی تحریک نقاط بحران ساز، اختلافات قومیتی،‌ تفاوت‌های مذهبی و مسأله جنسیت و زن است.

کد مطلب: ۱۴۰۴۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
هدف آمریکا از بحران‌آفرینی، ضربه به وحدت و امنیت ملی است

حسن حیدری، امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نمازجمعه امروز گفت: یکی از نشانه‌های ایمان، خوش‌رفتاری با خانواده است؛ هرکس ایمان بیشتری دارد، با اهل و عیال خود مهربان‌تر است، یکی از راه‌های تقویت ایمان، مهربانی و خوش‌اخلاقی با خانواده است.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه تصریح کرد: کسی‌که خدا به او نعمت داده، باید رفاه خانواده خود را تأمین کند و از بخل اجتناب کند؛ توجه به خانواده وظیفه اصلی ما است و مسئولان نباید به بهانه مشغله، از خانواده خود غافل شوند. بر اساس روایات متعدد، پیامبر اکرم با زهر به شهادت رسیدند و تعبیر «رحلت» مناسب نیست.

امام جمعه فیروزکوه عنوان کرد: دنیا در مسیر تغییر نظم‌ نوین جهانی است و تحولات بزرگی در حال اتفاق است؛ قدرت‌های استکباری در حال ضعیف‌شدن هستند و قدرت‌های جدید منطقه‌ای و جهانی ایجاد شده‌اند.

حیدری بیان کرد: آمریکا با ایجاد «گروه بحران» در پی تحریک نقاط بحران‌ساز است؛ اختلافات قومیتی،‌ تفاوت‌های مذهبی و مسأله جنسیت و زن؛ هدف آمریکا از بحران آفرینی، ضربه به وحدت و امنیت ملّی است؛ ولی با بیداری و هوشیاری ملّت ایران، برنامه‌های آنها نقش‌برآب خواهدشد.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه گفت: در فرانسه که دم از آزادی و حق انتخاب می‌زند، از حضور دانش‌آموزان محجبه به مدارس جلوگیری می‌کنند؛ آیا این آزادی است؟ در واقع آن چیزی که در فرانسه جریان دارد، آزادی پوشش نیست بلکه اجبار در بی‌پوششی است.

وی خاطر نشان کرد: این وضعیت غرب، نتیجه سبک زندگی لیبرالی غربی است؛ سبک زندگی غربی یعنی فروپاشی خانواده، یعنی تنها شدن و بی‌سرپناهی و تشکیل وزارت تنهایی؛ اینها است حقایق فرهنگ لیبرال غرب!

حیدری عنوان کرد: کسانی‌که دنبال ترویج بی‌حیایی و بی‌عفتی در ایران اسلامی هستند، بدانند نظام اسلامی برای دفاع از هویت زن و بنیان خانواده،‌ اجازه ترویج بی‌حیایی و بی‌عفتی و کشف حجاب را نخواهند داد؛ چرا که سرانجام ترویج بی‌حیایی، ضربه به کانون خانواده و ظلم به زن است.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه اظهار کرد: زلزله مهیب و سیل‌ ویرانگر در کشورهای مسلمان مراکش و لیبی، باعث شد که ده‌ها هزار نفر از خواهران و برادران مسلمان ما کشته یا مجروح شوند؛ با مردم مسلمان این دو کشور اظهار تسلیت و همدردی داریم و برای درگذشتگان از درگاه الهی رحمت و غفران الهی مسئلت داریم؛ دعا می‌کنیم که آلام و مشکلات آن‌ها هرچه زودتر کاسته‌شود و خداوند آرامش و آسایش را به این دو کشور برگرداند.

دانش‌‌آموز خبرنگار: محدثه شجاع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار