معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری:

نحوه محاسبه هزینه تمام شده برای هر واحد مسکونی دغدغه مردم شده است

شهرکرد (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تسهیلات متقاضیان نهضت ملی مسکن از دغدغه مردم برای نحوه محاسبه هزینه تمام شده برای هر واحد مسکونی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۳۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
نحوه محاسبه هزینه تمام شده برای هر واحد مسکونی دغدغه مردم شده است

علی حیدری عنوان کرد: بخشی از مردم پولشان را به طور کامل بر اساس پیامک‌های دریافت شده، پرداخت کردند، اما برخی در پرداخت تاخیر داشتند که مسلماً هزینه ساختمان تمام شده بر اساس زمان‌های پرداخت است.

وی در ادامه گفت: با این وصف به طور ساده ممکن است برای شخصی یک مترمربع از یک واحد ۹ میلیون تومان تمام شود و برای شخص دیگر همین میزان ۱۱ میلیون تومان تمام شود.

حیدری تاکید کرد: افرادی که سر موعد هزینه را پرداخت کنند مشمول جریمه نخواهند شد، اما فردی که با تاخیر پرداخت کند جریمه‌ای برای آنان تعلق می‌گیرد و در نهایت پیمانکار بر اساس دریافتی‌ها کار خواهد کرد.

واحدهای مسکونی بر اساس امتیازبندی واگذار می‌شود

حیدری در ادامه با اشاره به موضوع امتیازبندی بیان کرد: امتیازبندی برای واگذاری واحدها نیز بر اساس پرداخت مبلغ به روز است اگر یک متقاضی مبلغی را یک ماه پیش پرداخت کرده باشد اما فردی مبلغ را به روز واریز کند بر اساس تعداد روزی که هزینه پرداخت می‌شود امتیازها متمایز است و در نهایت فردی که امتیاز بیشتری دارد اولویت بیشتری نیز برای انتخاب واحد مسکونی خود دارد.

ساخت و ساز مسکن ملی در تمام شهرهای استان اجرا می‌شود

حیدری تاکید کرد: در همه شهرهای استان باید نهضت ملی مسکن انجام شود منتها در تعدادی از شهرها عملیات ساخت و ساز به طور کامل آغاز شده است، اما در برخی هنوز اقدامات تکمیل نشده است تا ساخت و ساز آغاز شود، در بروجن، شهرکرد و فارسان عملیات اجرایی به خوبی در حال انجام است و در مابقی شهرها عملیاتی شدن این اجرا نیاز به تعیین تکلیف دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال بختیاری با اشاره به تامین زمین در شهر بن افزود: در شهر زمین موجود است، اما مردم درخواست دریافت مسکن ویلایی دارند. قانونگذار برای افراد دارای سه فرزند ویلایی را اعلام کرده است، اما برای بقیه بر حسب شرایط منطقه و با توجه به وجود زمین لازم به متقاضیان زمین اعطا می‌شود.

دانش آموز خبرنگار: مرضیه امیرخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار