معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اسلامشهرعنوان کرد:

تشکیل کارگروه درسی و ارزیابی برگزاری آزمون‌ها در مدارس متوسطه امری ضروری است

اسلامشهر(پانا)-معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اسلامشهرتشکیل کارگروه درسی در مدارس و ارزیابی برگزاری آزمون‌ها با تجزیه و تحلیل را از جمله موارد بهبود فعالیت‌های آموزشی دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۳۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کارگروه درسی  و  ارزیابی برگزاری آزمون‌ها در مدارس متوسطه امری ضروری است

سید احمدموسوی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اسلامشهر در همایش معاونان آموزش متوسطه که در مرکز امامت اردوگاه شهیدغلامی سپاه سیدالشهداء(ع) منطقه برگزار شد، در سخنانی با توجه به پیشرفت‌های شاخص آموزش و پرورش اسلامشهر در مقطع متوسطه اظهار کرد: در زمینه ارزیابی نمرات پایه دوازدهم بر اساس شاخص‌های اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران میانگین و درصد قبولی ما نسبت به سال گذشته ۵ پله افزایش پیدا کرد و همچنین در راستای توسعه متوازن رشته‌های کار و دانش و فنی‌حرفه‌ای نیز از پنج درصد رشد در طول سال تحصیلی برخوردار بودیم.

وی در ادامه افزود: بر اساس برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش در زمینه توسعه رشته‌های درون شاخه‌ای متوسطه کاهش ۵.۳۲ در رشته علوم انسانی را داشتیم و با افزایش یک و نیم درصدی در رشته ریاضی همراه بودیم که در نتیجه توسعه رشته‌های درون شاخه‌ای کار و دانش را هم افزایش پیدا کرد.

موسوی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ با توجه به اینکه سوابق تحصیلی پایه دوازدهم تأثیر بسزایی در کنکور سراسری داشت، توانستیم با شهر تهران برابری کنیم و شصت رتبه زیر هزار، ۸ رتبه دو رقمی، یک رتبه تک رقمی در منطقه دو حاصل زحمات کادر آموزشی مدارس متوسطه و هنرستان‌های ما بود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اسلامشهر با اشاره به نقش شورای معاونان منطقه بیان کرد: در شورای معاونین آموزش متوسطه آموزش و پرورش اسلامشهر، وقتی تحولی به وجود می‌آید،نتیجه آن در سال‌های بعد مشاهده خواهد شد و ادامه داد،معاون آموزش متوسطه جایگاه علمی، آموزشی بین معلمان در مدارس دارد.

وی تأکید کرد: معاون آموزش متوسطه در واحدهای آموزشی، در زمینه رشد علمی مدرسه، تجزیه و تحلیل امتحانات و ارزشیابی مستمر در مدارس می‌بایست به دبیران، اولیا و دانش‌آموزان بازخورد مناسب را ارائه دهد و آموزش‌های ما می‌بایست در مدارس گام به گام باشد و تمام مطالب برای پایان سال ذخیره نشود و با تشکیل کارگروه درسی در مدارس، آزمون‌ها را با تجزیه و تحلیل برگزار شود و جهت رفع تکلیف نباشد تا بتوانیم در رشد و بهبود کیفیت فعالیت‌های آموزشی در مدارس از نقش بسزایی برخوردارباشیم.

خبرنگار دانش‌آموز: یگانه محمدعلی‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار