خلجی در حاشیه جلسه هیات دولت:

طرح انتقال آب از دریای عمان به سمت استان خراسان رضوی در حال انجام است

یکی از اقدامات دولت بهبود وضعیت گاز منطقه سیستان و بلوچستان است

تهران (پانا) - رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با بیان اینکه یکی از اقدامات بزرگ دولت بهبود وضعیت گاز منطقه سیستان و بلوچستان است، گفت طرح انتقال آب از دریای عمان به سمت استان خراسان رضوی در حال انجام است که هم سیستان و بلوچستان و هم خراسان رضوی را پوشش می‌دهد.

کد مطلب: ۱۴۰۳۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح انتقال آب از دریای عمان به سمت استان خراسان رضوی در حال انجام است

سپهر خلجی در حاشیه جلسه هیات دولت ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای رفع مشکلات استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: در سفری که مقام معظم رهبری در دهه هشتاد به استان سیستان و بلوچستان داشتند، مصوباتی تنظیم شد اما این مصوبات در دولت‌های گذشته مورد بی‌توجهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در دو سال گذشته دولت مردمی، توجه ویژه‌ای به وضعیت سیستان و بلوچستان داشته است، گفت: یکی از اقدامات بزرگ دولت بهبود وضعیت گاز منطقه سیستان و بلوچستان است. از دیگر اقدامات در حال انجام موضوع انتقال آب از دریای عمان به سمت استان خراسان رضوی در حال انجام است که هم سیستان و بلوچستان و هم خراسان رضوی را پوشش می‌دهد. این طرح پیشرفت خوبی داشته و امیدواریم مشکل کم‌آبی شرق کشور را حل کند.

خلجی بیان کرد: اقداماتی هم در منطقه ویژه مکران در حال انجام است تا توسعه استان پیگیری و محرومیت‌ها رفع شود. خدمات بی‌شماری در طول انقلاب برای توسعه این منطقه انجام شده است اما به دلیل محرومیت‌هایی که از دوران پیش از انقلاب در این منطقه وجود داشته، این حجم از خدمات، نتوانسته محرومیت‌ها را جبران کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار