شهردار منطقه ٧مشهد مقدس:

عکاسی، هنر شکار لحظه‌های ناب و ثبت آنها در قاب ماندگار تاریخ است

مشهد (پانا) - شهردار منطقه ٧ مشهد مقدس گفت عکاسی هنر شکار لحظه‌هاست و عکاسان با دوربین خود به شکار لحظه‌های ناب و معنوی سفر عاشقان امام رئوف آقا علی بن موسی الرضا(ع) از آغاز تا رسیدن به پابوسی حضرت می‌پردازند و با ثبت این لحظات در قاب‌ها آنها را در معرض دید همگان قرار می‌دهند.

کد مطلب: ۱۴۰۳۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
عکاسی، هنر شکار لحظه‌های ناب و ثبت آنها در قاب ماندگار تاریخ است

مجید وحدتی پور در حاشیه بازدید از نمایشگاه گروهی عکس در مسیر بهشت اظهار کرد: هنر عکاسی یکی از هنرهای بسیار ماندگار در بین هنرهای هفت گانه است و از آغاز خلقت بشر به شکل سنگ نوشته ها و دیوارنگاره ها تا امروز به صورت عکس هایی که با لنز دوربین های حرفه ای عکاسان ثبت می شود به عنوان وسیله ای برای ماندگار شدن لحظه های ناب و آداب و رسوم و عقاید انسان در قاب تاریخ مورد توجه بوده است.

وحدتی پور ادامه داد: ما باید در مناسبت های مختلف مانند عزاداری های دهه آخر صفر و ایام شهادت امام رضا(ع) که مشتاقان زیارت آن حضرت با پای پیاده به مشهدالرضا مشرف می شوند بستر مناسب برای نمایش لحظه های ناب ثبت شده در قاب دوربین ها را برای مردم فراهم کنیم تا خاطرات شیرین این سفر برای آنان ماندگار باشد.

وی افزود: در مدت ١٣ سال گذشته موکب پذیرایی در ایستگاه استقبال از زائران پیاده آقا علی بن موسی الرضا(ع) برپا می شد و هر سال نمایشگاه گروهی عکس در مسیر بهشت نیز به عنوان بخش جانبی این موکب یادگارهای ثبت شده از این سفر معنوی را در معرض دید مردم قرار می دهد.

شهردار منطقه ٧ در پایان از تمام شهروندان و زائران دعوت کرد از نمایشگاه گروهی عکس در مسیر بهشت برپا شده به کوشش شهرداری و گروه فرهنگی هنری گشتنامک در موکب استقبال از زائران پیاده آقا علی بن موسی الرضا(ع) بازدید کنند و از تماشای آثار برگزیده و بسار زیبای به نمایش درآمده در آن لذت ببرند.

دانش آموز خبرنگار: ریحانه وحدتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار