فاضلی در گفت‌وگو با پانا:

«ایجاد زمینه‌های اتحاد» و «پیشگیری از بحران» رهنمود اصلی مقام معظم رهبری بود

تهران (پانا) - نماینده مردم سراوان و مهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت «ایجاد زمینه‌های اتحاد» و «پیشگیری از بحران» رهنمود اصلی مقام معظم رهبری در دیدار با مردم سیستان و بلوچستان بود.

کد مطلب: ۱۴۰۳۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
«ایجاد زمینه‌های اتحاد» و «پیشگیری از بحران» رهنمود اصلی مقام معظم رهبری بود

ملک فاضلی در گفت‌وگو با پانا ضمن اشاره به دیدار روز گذشته رهبر انقلاب با مردم استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: «رهنمودهای مقام معظم رهبری مسیرها را مشخص می‌کند. پیام حضرت آقا مشخص است؛ عملکرد مسئولان به دنبال پیام حضرت آقا و درست حرکت کردنشان می‌تواند سبب اتحاد شود.»

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار روز گذشته بر اتحاد تاکید داشتند، افزود: «رهبر انقلاب وحدت ملی و امنیت ملی را مهم برشمردند و کنار هم بودن اقوام و مذاهب مختلف را حائز اهمیت دانستند. ایجاد زمینه‌های اتحاد و پیشگیری از بحران، متن کلام حضرت آقا بود.»

نماینده مردم سراوان و مهرستان در مجلس بیان کرد: «توجه به عمران و آبادانی استان سیستان و بلوچستان و همچنین توجه به همه اقوام و مذاهب به صورت مساوی تا بهانه به دست بحران آفرینان داده نشود نیز مورد تاکید قرار گرفت. آنچه که در استان سیستان و بلوجستان می‌تواند آسیب‌زا باشد، بی‌توجهی به موضوع به کارگیری نیروی انسانی به خصوص بلوچستان است. به کارگیری مردم بلوچستان هم در سیستم قضا و هم در سیستم اجرا و در راس وزارتخانه‌ها درخواست مردم این استان است.»

فاضلی اضافه کرد: «استانی که 11 درصد جمعیت کشور را به خود اختصاص داده است، باید حداقل 2 وزیر در کابینه دولت داشته باشد. البته خوشبختانه وزیر جدید کشاورزی از هم استانی‌های ماست.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار