مراسم حرم حضرت معصومه(س) در هفته پایانی ماه صفر

قم(پانا) - برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پایانی ماه صفر از ۱۸ تا ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ اعلام شد.

کد مطلب: ۱۴۰۲۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
مراسم حرم حضرت معصومه(س) در هفته پایانی ماه صفر

مراسم حرم مطهر بانوی کرامت در پایان ماه صفر هر روز با برنامه‌های نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح، سخنرانی و مداحی قبل از اذان ظهر، مداحی بعد از نماز عصر، سخنرانی و مداحی قبل از اذان مغرب و سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا در شبستان امام خمینی(ره) دنبال خواهد شد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا چهارشنبه با قرائت دعای عهد، پنجشنبه با سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا توسط حجت الاسلام علی اصغر ظهیری و جمعه با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت الاسلام هادی شمس دنبال می‌شود.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام عبدالجواد ابراهیم فر، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام سیدعلی حسینی و از چهارشنبه تا جمعه با سخنرانی حجت الاسلام علی اصغر ظهیری برگزار می شود.

مراسم بعد از نماز عصر نیز در روزهای پنجشنبه و جمعه به مناسبت رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن علیه السلام و امام رضا علیه السلام با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام علی جنانی و از دوشنبه تا جمعه با سخنرانی حجت الاسلام مرتضی وافی برگزار می شود و از شنبه تا پنجشنبه به ترتیب عباس جوشقانی، علی اصغر اسکندری، مجید طیبی، حمید طیبی، حسین ایرانی، حسن پاکزمان مداحی خواهند کرد و در روز جمعه زیارت آل یاسین توسط جعفری نژاد قرائت می شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی اراکی و از دوشنبه تا جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری و از شنبه تا جمعه به ترتیب با مداحی حمزه علیپور، رضا ایزدی، یزدان ناصری، رضا ایزدی، مهدی سلحشور، محمدجواد احمدی و مسعود زمانی برگزار خواهد شد.

پنجشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ زیارت حضرت رسول کرم(ص) با نوای حجت الاسلام مرتضی وافی، دعای کمیل با نوای محمدجواد احمدی و زیارت جامعه کبیره با نوای حجت الاسلام ناصر شهیدی قرائت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار