«علم شگفت‌انگیز» مخاطبان را به شبکه امید فرا می‌خواند

تهران (پانا) - مستند «علم شگفت‌انگیز» با گویندگی 5 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل سیما دوبله شد.

کد مطلب: ۱۴۰۲۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
«علم شگفت‌انگیز» مخاطبان را به شبکه امید فرا می‌خواند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این مستند در گونه مستند علمی و آموزشی محصول آمریکا در سال 2022 قرار است از شبکه امید سیما پخش شود.

مدیر دوبله این مستند بهروز علی محمدی است. رضا آفتابی، ابوالفضل شاه بهرامی، نسرین کوچک خانی، نازنین یاری و بهروز علی محمدی صداپیشه های این مستند علمی بوده اند.

این مستند یک مجموعه تلویزیونی علمی است که در هر قسمت 5 آزمایش علمی با حضور متخصصین آن رشته انجام می‌گیرد.

یک مجموعه ی علمی و آموزشی که نکات زیادی را در رشته ها و زمینه های مختلفی علمی برای مخاطب نوجوان بازگو می کند و آزمایش هایی ساده و کاربردی و جذاب نیز در آن انجام می شود و در عین حال سازندگان موفق شده اند که اطلاعات را به روش هایی جذاب به مخاطب منتقل کنند طوری که مخاطب را خسته نکند. برنامه در واقع ترکیبی ایدئال از آموزشی و سرگرمی است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی امید، برای مخاطبان پخش شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار