«میراث زمین» روی آنتن شبکه مستند می‌رود

تهران (پانا) - مستند «میراث زمین» به کارگردانی رضا‌ مهرانفر و به سفارش سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور که در شبکه مستند تولید شده است، به‌زودی از این شبکه تلویزیونی پخش خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۰۲۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
«میراث زمین» روی آنتن شبکه مستند می‌رود

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور، مستند «میراث زمین» عنوان مستندی به کارگردانی رضا مهرانفر است که با محوریت ژئوپارک جهانی طبس و با معرفی پدیده‌های شاخص محدوده جغرافیایی طبس تولید شده است. این مستند با خلق تصاویر جذاب، روایت‌گر تاثیر ژئوپارک‌ها بر هویت یک سرزمین با در نظر گرفتن مباحث زمین‌شناسی و آمایش سرزمینی، جامعه محلی و فرهنگ اقوام، میراث تاریخی و طبیعی و احیای آداب و رسوم فولکلور است و به‌زودی از شبکه مستند پخش خواهد شد.

منطقه طبس به‌‌عنوان بهشت زمین‌شناسی در قلب کویر ایران شناخته می‌شود و آن‌را موزه طبیعی از فسیل و سنگواره می‌دانند؛ «میراث زمین» سعی دارد به معرفی هرچه بهتر این منطقه که یکی از میراث زمین‌شناختی است و کمتر در اذهان عمومی شناخه شده، بپردازد.

مستند «میراث زمین» به کارگردانی رضا‌مهرانفر و به سفارش سازمان زمین‌شناسی واکتشافات معدنی کشور، به‌زودی روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار