امام جمعه شهرستان اسلامشهرعنوان کرد:

برپایی موکب‌های کمک‌رسانی به مردم دراربعین حسینی، تبعیت از راه امام حسین(ع) بود

اسلامشهر(پانا)-امام جمعه اسلامشهر درخطبه‌های نمازجمعه با اشاره به برگزاری با شکوه راهپیمایی اربعین حسینی، برپایی موکب‌های کمک‌رسانی به مردم را تبعیت از راه امام حسین(ع) برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۰۲۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
برپایی موکب‌های کمک‌رسانی به مردم دراربعین حسینی، تبعیت از راه امام حسین(ع) بود

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهر، در خطبه‌های نماز جمعه هفدهم شهریور که در مصلی منطقه برگزارشد با دعوت همگان به رعایت تقوا و حدود الهی و تجلیل از حضور میلیونی زائران اربعین حسینی اظهار کرد: در سفر زائران حسینی به سرزمین کربلا و به مناسبت اربعین شهادت امام حسین(ع) و یارانش باوفایش، برپایی موکب‌های کمک‌رسانی به مردم از طرف دو کشور عراق و ایران، تبعیت از راه اباعبدالله‌حسین(ع) و پیروی از دین اسلام بود.

وی در ادامه با اشاره به سالروز قیام مردمی هفده‌شهریور سال ۵۷ بر علیه رژیم پهلوی بیان کرد: در آن روزها چهاردهم شهریور عید فطر بود و سپس مردم تظاهرات علیه رژیم پهلوی را شروع کردند که بر بدنه حکومت لرزه افتاد و رژیم هم در هفدهم شهریور مردم را قتل عام کردند و خون مطهر شهدا بود که رژیم شاهنشاهی را نابود کرد.

امام جمعه اسلامشهر افزود: در سالروز قیام هفدهم شهریور پنجاه و هفت مردم ما توانستند آرزوهای آمریکا را بر باد دهند و در دوران فعلی نیز همین کار را انجام خواهند داد و ملت ایران اسلامی هیچگاه گوش به فرمان آمریکا و همراهان او نبودند، زیرا آحاد مردم ایران از تحریم‌های آمریکا آسیب‌های بسیاری دیدند.

حجت‌الاسلام برقراری با اشاره به سالروز رحلت پیامبراسلام (ص) و امام حسن‌مجتبی(ع) تصریح کرد: امامان انقلاب‌اسلامی با پیروی ازپیامبر اسلام و ائمه معصومین(ع) مردم را در جامعه اسلامی هدایت کردند و این امر مهم استمرار دارد.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان اسلامشهردر رابطه با در اختیار قرار دادن گلوله‌هایی با اورانیوم ضعیف در اختیار اوکراین توسط آمریکا خاطرنشان کرد: اورانیوم ضعیف شده به نوعی برگرفته از غنی‌سازی اورانیوم است و برای نظامیان، مردم و محیط زیست اثرات بسیار بدی دارد و از نظر قانون بین‌المللی محدودیت جهانی دارد، لیکن آمریکا برای رسیدن به منافع نامشروع خودهیچگونه توجه به قوانین جهانی ندارد.

خبرنگاردانش‌آموز: نگین حسین‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار