ثبت‌نام ۸۸ درصد دانش‌آموزان در مدارس خراسان جنوبی

بیرجند(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی از ثبت‌نام ۸۸ درصد دانش‌آموزان در مدارس خراسان جنوبی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۲۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام ۸۸ درصد دانش‌آموزان در مدارس خراسان جنوبی

سید علیرضا موسوی نژاد با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید از ۵۵ واحد آموزشی جدید بهره‌برداری می‌شود، گفت : ۱۱ هزار دانش آموز خوابگاهی در ۱۵۰ مدرسه شبانه روزی تحصیل می‌کنند.

وی افزود : امسال در طرح شهید سلیمانی اقداماتی مانند ساخت و ساز فضای ورزشی و تغییرات ۶ سالن ورزشی در دستور کار است.همچنین ۷ زمین فوتبال ساحلی، طراحی ۲۱ زمین چمن مصنوعی، ۷ زمین کفپوش ورزشی و کلاس‌های درسی تربیت بدنی در سال تحصیلی جدید به فضای آموزشی استان اضافه می‌شود؛ کار زیباسازی ۴۰۰ مدرسه در استان برای سال تحصیلی جدید در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه شهریه مدارس غیرانتفاعی امسال از ۹ تا ۴۰ درصد افزایش یافته است گفت : به صورت میانگین شهریه مدارس غیردولتی با افزایش ۲۵ درصدی رو به رو بوده است.

وی افزود: شهریه مدارس ابتدایی از ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون تومان، شهریه مدارس متوسطه اول از ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و شهریه مدارس متوسطه دوم ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

وی خاطر نشان کرد: در مورد مدارس هیئت امنایی نیز تمامی آموزگاران پایه اولی جذبی هستند و هر معلمی که در مدارس است طبق قانون ۱۲ ساعت از زمان کاری را خودش انتخاب می‌کند که در کدام مدرسه باشد و در مورد ۱۲ ساعت بعدی، اداره تصمیم می‌گیرد.

موسوی نژاد از والدین خواست تا دانش آموزان در نزدیک‌ترین مدرسه به محل زندگی خود ثبت نام کنند.

خبرنگار پانا: زهرا کارکن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار