مسابقات والیبال ساحلی زیر ۱۷ سال کشور؛

ساحلی‌بازان تهران‌ قهرمان و نایب قهرمان زیر 17 سال کشور

تهران (پانا) - تیم‌های تهران الف و تهران ب به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی مسابقات والیبال ساحلی زیر 17 سال کشور دست یافتند.

کد مطلب: ۱۴۰۱۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
ساحلی‌بازان تهران‌ قهرمان و نایب قهرمان زیر 17 سال کشور

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور زیر 17، 19، 21 و 23 سال از روز یکشنبه 12 شهریور آغاز و تا 29 شهریور به میزبانی زمین‌های ساحلی فدراسیون والیبال پیگیری می‌شود.

رقابت‌های زیر 17 سال که از 12 شهریور با حضور 20 تیم آغاز شده بود، ظهر امروز (سه‌شنبه 14 شهریور) بعد از برگزاری 32 دیدار با قهرمانی تیم تهران الف به پایان رسید.

صبح امروز دو دیدار مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها برگزار شد و نتایج یکسان زیر به دست آمد تا تهرانی‌ها فینالیست شوند:

گلستان الف صفر - تهران الف 2 (13 بر 21 و 11 بر 21)

بوشهر الف صفر - تهران ب 2 (13 بر 21 و 11 بر 21)

در ادامه مسابقات و در دیدار رده‌بندی تیم‌های گلستان الف (محمدمبین قابل اینچه برون - فرحان گری) و بوشهر الف (کیارش باقری - مازیار شجاعی) به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده بوشهر دو بر یک به پیروزی رسید و مقام سومی را به دست آورد.

گلستان الف در ست دوم 21 بر 16 به پیروزی رسید اما در ست‌های اول و سوم با امتیازهای 21 بر 19 و 15 بر 8 نتیجه را واگذار کرد تا به جایگاه چهارمی مسابقات اکتفا کند.

در دیدار نهایی این مسابقات که سی‌ودومین مسابقه این تورنمنت بود، دو تیم تهرانی به مصاف هم رفتند و تهران الف (ابوالفضل اجاقلو - آرین گلری) دو بر صفر به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

تیم تهران ب (شهاب الدین شاکری - عارف ملکی) با امتیازهای 21 بر 17 و 21 بر 15 نتیجه را واگذار کرد تا به مقام نایب قهرمانی اکتفا کند.

بدین ترتیب رتبه‌بندی نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 17 سال کشور در سال 1402 به قرار زیر است:

تهران الف (ابوالفضل اجاقلو - آرین گلری)

تهران ب (شهاب الدین شاکری - عارف ملکی)

بوشهر الف (کیارش باقری - مازیار شجاعی)

گلستان الف (محمدمبین قابل اینچه برون - فرحان گری)

مرتضی بشردوست، غلامرضا تیغی، احسان براتی‌کیا، مهراد کشاورز، امین شرکت اول و مجید همتی داوران قضاوت کننده در این مسابقات بودند.

مراسم اختتامیه و اهدای جام و مدال تیم‌های اول تا سوم این مسابقات با حضور میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون و هوشنگ عشایری رئیس هیات والیبال استان تهران برگزار شد.

برنامه مسابقات سایر رده‌های سنی والیبال ساحلی قهرمانی کشور به قرار زیر است:

زیر 19سال: 16 تا 18 شهریور

زیر 21 سال: 19 تا 21 شهریور

زیر 23 سال: 27 تا 29 شهریور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار