تشکیل ستاد گمشدگان در راهپیمایی جاماندگان اربعین

تهران (پانا) - معاون بازیابی، توانمندسازی و مشارکت جامعه‌محور سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تشکیل ستاد گمشدگان مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران با استفاده از نیروهای مردمی دوام خبرداد.

کد مطلب: ۱۴۰۱۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش ایسنا؛ شاهین مظفری با اشاره به برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران گفت:‌ در طول مسیر این راهپیمایی 7 غرفه به ستاد گمشدگان اختصاص یافته که در این غرفه‌ها نماینده فاتب، کارشناسان و روانشناسان اداره بازیابی پس از بحران و نیروهای دوام حضور دارند و به ساماندهی کودکان و گمشدگان می‌پردازند.

وی ادامه داد:‌ در این غرفه‌ها وسایل نقاشی، بازی‌های کودکانه و پذیرایی قرار دارد که در صورت تحویل کودکان به این غرفه‌ها تا رسیدن والدین کودک با استفاده از این وسایل نسبت به نگهداری این عزیزان اقدام شود. همچنین نیروهای مردمی دوام در این مراسم به عنوان همکار واحد ایمنی(HSE) نسبت به کنترل موارد ایمنی و گزارش به خودروی فرماندهی مدیریت بحران مستقر در مسیر راهپیمایی اقدام می‌کنند.

به گفته معاون بازیابی، توانمندسازی و مشارکت جامعه‌محور سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران همچنین اعضای دوام با نیروهای انتظامی در کنترل ازدحام جمعیت همکاری خواهند داشت. در این مراسم 7 تیم ۱۲ نفره در 2 نوبت صبح و بعدازظهر در غرفه‌های ستاد گمشدگان و در طول مراسم حضور خواهند داشت و علاوه بر اقدامات فوق نسبت به آموزش ایمنی و مدیریت بحران و جذب اعضای جدید دوام اقدام خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار