مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی

سعه صدر، لازمه مدیریت در مدارس است

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی برخورداری از سعه صدر را لازمه مدیریت صحیح در مدارس دانست و گفت در نظام تعلیم و تربیت، نقش و جایگاه مدیر مدرسه، نقشی حساس، کلیدی و قابل توجه است.

کد مطلب: ۱۴۰۱۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
سعه صدر، لازمه مدیریت در مدارس است

سید علیرضا موسوی نژاد در گردهمایی مدیران مدارس شهرستان طبس، اظهار کرد: بی شک موفقیت یا شکست یک واحد آموزشی، ارتباط مستقیمی با ویژگی ها و توانمندی های مدیران و اولیای مدارس دارد.

وی، از ماه مهر و بازگشایی مدارس به عنوان زمان و مکان شروع فرایند یادگیری و یاددهی و آغاز بهار تعلیم و تربیت یاد کرد و افزود: دشمنان همواره به دنبال ایجاد وقفه در نظام آموزشی ایران اسلامی بوده و می خواهند با خاموش سازی نور ایمان و امید در دل دانش آموزان نوجوان، ایشان را از مسیر تمدن سازی و پیشرفت دور ساخته و به لبه پرتگاه ابتذال سوق دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این مطلب که دشمن با تهدید و تحریم نمی تواند انقلاب اسلامی ملت ایران را منزوی ساخته و بایکوت نماید، عنوان کرد: دشمن با گسل سازی بین سه ضلع اولیای خانه، مدرسه و دانش آموز به دنبال تحقق اهداف پلیدخوددرجامعه ایران است،ازاین رو،دانش آموزان نوجوان متوسطه اول را هدف آماج تیرهای مسموم خود قرار داده است.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در خراسان جنوبی،دقیق و عالمانه عمل کردن اولیای مدرسه در مقابل سوالات، شبهات و نیازهای معنوی و علمی دانش آموزان دختر و پسر استان را لازمه شکست توطئه های فرهنگی دشمن در جنگ ترکیبی دانست و اذعان کرد: صیانت از دستاورده های نظام مقدس جمهوری اسلامی، بیان پیشرفت ها و موفقیت های دولت مردمی و انقلابی در کنار مبارزه با فساد، سه وظیفه مهم خادمین نظام تعلیم و تربیت در خطه قهستان زمین است.

به گفته موسوی نژاد، معلمان با بهره‌گیری از جهاد تبیین به سؤالات دانش‌آموزان جواب دهند و در مورد اهداف دشمنان از اغتشاشات روشنگری کنند و با بیان واقعیت‌ها از گذشته و عملکرد جدایی طلبان، منافقان و مزدوران داخلی و منطقه ای دشمن در مورد مردم ایران پرده برداری کرده حقایق را اختیار دانش‌آموزان قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار