رقابت تکواندوکاران نوجوان ایران در ایستگاه پایانی قهرمانی آسیا

تهران (پانا) - با انجام قرعه‌کشی روز پایانی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا، نمایندگان ایران حریفان خود را شناسایی کردند.

کد مطلب: ۱۴۰۱۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
رقابت تکواندوکاران نوجوان ایران در ایستگاه پایانی قهرمانی آسیا

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دوازدهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا که شنبه یازدهم شهریورماه به میزبانی لبنان درسالن «نوهاد نوفل» شهر بیروت آغاز شده است، امروز سیزدهم شهریورماه به اتمام خواهد رسید. در روز پایانی این مسابقات تیم اعزامی کشورمان هفت نماینده در دو بخش دختران و پسران دارد که پس از انجام قرعه کشی، رقبای خود را شناختند.

در وزن ۵۹- کیلوگرم، با حضور ۱۷ شرکت کننده طاها رحمانی ابتدا استراحت می کند و سپس با «مونخ» نماینده مغولستان رو به رو می‌شود.

در وزن ۶۸- کیلوگرم، رادین زینالی با «چن» از چین دیدار می‌کند و در صورت برتری در مبارزه نخست با نماینده هنگ کنگ‌ پیکار می کند. ۱۴ نفر در این وزن حضور دارند.

در‌‌ وزن ۷۳- کیلوگرم، صدرا مقدمی ابتدا استراحت می‌کند و سپس با «یهود جو» از ازبکستان مواجه می‌شود.

در گروه دختران و در وزن ۴۶- کیلوگرم ۱۷ نفر حاضر هستند؛ ساینا علیپورنماینده کشورمان بعد از یک دور استراحت، به دیدار « ژیائولو» از چین‌ می رود.

مطهره فتحی در وزن ۵۵- کیلوگرم در حضور ۱۳ تکواندوکار دور نخست با «ایشیدا» از ژاپن پیکار می‌کند و در صورت پیروزی با نماینده تایلند مواجه می‌شود.

در وزن ۵۹- کیلوگرم نیز آیناز نصیری با حضور ۱۲ تکواندوکار با «اریک نووا» از ازبکستان و سپس با نماینده لبنان دیدار می‌کند.

ساغر مرادی در وزن ۶۳- کیلوگرم با شرکت ۱۰ نفر با نماینده فیلیپین دیدار می‌کند و در صورت پیروزی با ازبکستان پیکار خواهد کرد.

تیم ملی تکواندو کشورمان تا اینجای کار موفق به کسب ۶ مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز شده است. سوگند شیری، فرشته فتحی، غزال هوشمند، نیوشا شادلو، امیرمحمد رحمانی راد و سید محمدمتین حسینی شش مدال طلا، مهدی رزمیان و روژان گودرزی دو مدال نقره، پرنیان نوری و سینا رضا علیزاده هم دو برنز کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار